vhordan finder man uda f nummeret
Fra : rundude

Dato : 20-04-02 09:33

Hejsa!

er der en her der kan hjælpe mig med at finde frem til personen bag et
mobilnr.
der bliver sendt sms'er til mig og jeg kan skrive tilbage, men der kan ikke
ringes op til nummeret (det eksisterer ikke) og kan heller ikke findes på
www.909.dk eller www.teledanmark.dk
er der andre muligheder.....?

please hjælp

mvh
Rundude

Fra : Michael Andreasen

Dato : 22-04-02 15:49

find ud af hvilket teleselskab nummeret tilhører, og ring til dem :)

Mvh
Michael