REQ: Maine Coon killing søges
Fra : Sus Michaelsen

Dato : 20-04-02 08:31

Maine Coon killing, kælekat, han, creme søges. Er der nogen, der
kender nogen, der måske får en sådan killing i foråret ?

Susanne Michaelsen
sus@set-it-up.dk

Fra : Birgitte

Dato : 20-04-02 19:22

Hej Susanne
Vi kan godt risikere at få creme hankatte i Maine Coon, da vi går og venter
på, at vores hunkat skal gå i løb, for så at blive parret.
Mere information kan hentes på www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk
Venligst Birgitte

---
DK. True Trust

Fra : Sus Michaelsen

Dato : 21-04-02 22:56

Hej Birgitte
Det lyder dejligt, jeg vil holde mig orienteret via, jeres hjemmeside,
tak
Venlig hilsen
Susanne