scrollbar i venstre side
Fra : Mark Andersen

Dato : 20-04-02 00:05

Hvis man med et framesæt deler sin skærm op vertikalt på midten.
Kan man så godt lave det sådan at den venstre frame får sin scrollbar i
venstre side, ligesom den højre har sin i højre side(det normale).
Jeg mener at have hørt man godt kan hvis man ændrer tekstretningen, til
højre-mod-venstre istedet, men det er jeg ikke interesseret i.

Kan man ellers?

Mvh
/Mark

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-04-02 00:13

On Sat, 20 Apr 2002 01:04:31 +0200, "Mark Andersen" <mark@b4zz.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg mener at have hørt man godt kan hvis man ændrer tekstretningen, til
>højre-mod-venstre istedet, men det er jeg ikke interesseret i.

Det sidste kan jeg bekræfte - prøv fx at gå ind på en arabisk-sproget
side ...

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-02 13:59

Sat, 20 Apr 2002 01:04:31 +0200, skrev "Mark Andersen"
<mark@b4zz.dk>:

>Kan man så godt lave det sådan at den venstre frame får sin scrollbar i
>venstre side, ligesom den højre har sin i højre side(det normale).

Ikke noget problem, vil dog kun virke i IE.

Siden, der åbner i venstre frame:

body   {direction: rtl}
..indhold   {direction: ltr}
</head>
sidens indhold
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mark Andersen

Dato : 20-04-02 15:04

> Ikke noget problem, vil dog kun virke i IE.

Sådan Knud! Det var lige det jeg efterlyste. Tak! :)

Mvh

/Mark