www.tips.dk og Opera ?
Fra : Jakob M

Dato : 20-04-02 00:15

Hej

Jeg kan ikke komme ind på www.tips.dk . Der kommer en fejl :
"Den ønskede side findes ikke på www.tips.dk.

Klik her for at komme til forsiden."

Selvom jeg klikker "her" sker der ikke videre. Andre der har problemer
?.

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel"

Fra : Kim Nielsen

Dato : 20-04-02 00:37

"Jakob M" <r49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jakob
>
> --
> "I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a

Nej, jeg kan se siden og navigere rundt, se under sider m.m. og få en
konto side frem hvor jeg skal logge på (men jeg findes jo ikke da det er
første gang jeg har besøgt siden)
Så jeg har så vidt jeg kan se intet problem - Java er aktiv hos mig.
Jeg bruger IE 6.026 på Win2K SP2SR1

Kim Nielsen

Fra : Jakob M

Dato : 21-04-02 11:39

Kim Nielsen wrote:
> [...]
> er første gang jeg har besøgt siden)
> Så jeg har så vidt jeg kan se intet problem - Java er aktiv hos mig.

Hmm, ikke for noget men spørgsmålet gik på Opera, ikke IE

Mvh
Jakob

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 20-04-02 00:49

Jakob M skrev:

>Jeg kan ikke komme ind på www.tips.dk . Der kommer en fejl :

Den åbner fint på Opera her.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Jakob M

Dato : 21-04-02 11:40

Kaj Svenningsen wrote:
> Den åbner fint på Opera her.

Har du nogle specielle indstillinger du kan anbefale ?.

Mvh
Jakob

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-04-02 14:31

Jakob M skrev:

>Har du nogle specielle indstillinger du kan anbefale ?.

Ikke specielt synes jeg.
Jeg brugte Opera 5.
Javascript slået til.
Java slået fra.
Andre plugins slået fra.
Referrer logning, redirections og cookies slået fra.
Intet specielt under sikkerhed.

Fra : Gert Philipsen

Dato : 20-04-02 07:36

"Jakob M" <r49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kan ikke komme ind på www.tips.dk . Der kommer en fejl :
> "Den ønskede side findes ikke på www.tips.dk.

Det samme sker for mig. Det skyldes nok, de indstillinger du har valgt i
Opera. Jeg har sat Opera til ikke at acceptere ret meget.

Er der sider (og det er få) som så ikke kan åbnes i denne browser, bruger
jeg IE til disse. Dog kun sider jeg føler mig helt sikre på. Eksempelvis min
bank - og hvis jeg ønskede det www.tips.dk

Gert Philipsen
Brug ikke din tid nu, til at fortryde hvad du brugte din tid i går til.

Fra : Jakob M

Dato : 21-04-02 11:38

Gert Philipsen wrote:
> Det samme sker for mig. Det skyldes nok, de indstillinger du har
> valgt i Opera. Jeg har sat Opera til ikke at acceptere ret meget.

Det er næsten default indstillinger. Hvad ville du foreslå jeg skulle
ændre for at det virker ?.

> Er der sider (og det er få) som så ikke kan åbnes i denne browser,
> bruger jeg IE til disse.

Det var det jeg gerne ville undgå. Det er belastende at folk der
udvikler hjemmesider ikke sørger for at det virker på den bedste
browser.

Mvh
Jakob

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-04-02 14:34

Jakob M skrev:

>Det var det jeg gerne ville undgå. Det er belastende at folk der
>udvikler hjemmesider ikke sørger for at det virker på den bedste
>browser.

Jeg tager altså chansen.
Kan siden ikke ses i Opera, er den nok heller ikke noget særligt på
andre områder.

Fra : Jakob M

Dato : 21-04-02 22:46

Kaj Svenningsen wrote:
> Jeg tager altså chansen.
> Kan siden ikke ses i Opera, er den nok heller ikke noget særligt på
> andre områder.

Det kan der være noget om

Mvh
Jakob

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 20-04-02 08:47

On Sat, 20 Apr 2002 01:14:57 +0200, "Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Klik her for at komme til forsiden."
>
>Selvom jeg klikker "her" sker der ikke videre. Andre der har problemer

Jeg kan heller ikke.bruger opera 6.01

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 20-04-02 22:47

"Jakob M" <r49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Selvom jeg klikker "her" sker der ikke videre. Andre der har problemer
> ?.

Ja.
Larsen