kan hunde blive hæse ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-04-02 21:49

Kan hunde blive hæse af at gø meget ? nu har min over/genbos pudelhund
gøet i 4 timer konstant ! jeg tænker bare at hvis vi andre tog til
konsert og råbte og sang i 2 timer så kan man da næsten ikke snakke
dagen efter ! kan det mon ikke ske for pudler ?

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-04-02 22:27

On Fri, 19 Apr 2002 22:48:33 +0200, "Punish the deed, not the breed"
<nobody@home.com> wrotd:

Er her nogen der ved hvor på nettet man kan finde noget matriale om
alene hjemmeproblemer / gøen ? noget jeg kan printe ud og smide ind af
brevsprækken til den gøene pudel og ejer. Der er nu gået 5 timer med
konstant gøen (((

Fra : Doggy

Dato : 19-04-02 23:21

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alene hjemmeproblemer / gøen ? noget jeg kan printe ud og smide ind af
> brevsprækken til den gøene pudel og ejer. Der er nu gået 5 timer med

Hej Punish

Du kan gå ind på dyrenes beskyttelses hjemmeside og downloade deres pjece om
alene hjemme problemer. På siden er der iøvrigt mange andre gode pjecer.

Ellers kan du købe ørepropper på apoteket, så kan du heller ikke høre når
telefonen ringer eller dit vækkeur om morgenen

Hilsen

Merete

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 20-04-02 16:32

On Sat, 20 Apr 2002 00:20:31 +0200, "Doggy" <post@doggy.dk> wrotd:

> [...]
>
>Ellers kan du købe ørepropper på apoteket, så kan du heller ikke høre når
>telefonen ringer eller dit vækkeur om morgenen

tak jeg vil tjekke siden ! har ellers mødt hende i dag sagde at hendes
hund gøede i 5 timer i går , og om hun ikke snart skulle gå på
biblioteket og låne bøger om det , men nu får vi se

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-04-02 22:36

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en
meddelelse news:ve01custj6elvsekrma84j2kv4rk2h8fag@4ax.com...

> [...]
> konsert og råbte og sang i 2 timer så kan man da næsten ikke snakke
> dagen efter ! kan det mon ikke ske for pudler ?

Ja du kan tro hunde kan blive hæse, da jeg for to år siden hentede
Wupper på internatet var hun så hæs at der faktisk gik lang tid inden
jeg fik at høre hvordan hendes gøen normalt skulle lyde .. men jeg ved
ikke hvor længe en hund kan gø uden at blive hæs ..

Har du fået ny nabo .. eller har naboen fået ny hund .. eller er det
noget der bare er fast tradition når vovsen er alene hjemme?? har du
prøvet at sige til naboen at vovsen gør når den er alene .. for siger
du det ikke kan du jo fint risikere at naboen ikke aner det .. jeg
vidste f.eks ikke at Wupper gøede når den var alene hjemme før en nabo
på en pæn måde gjorde mig opmærksom på det .. der var ro når jeg tog
afsted og ro når jeg kom hjem .. og hvis naboen ikke aner hunden gør ,
ja så går han jo næppe i gang med alenehjemmetræning .. altså prøv at
brug al din diplomati og sig på en pæn måde at vovse gør og at man på
biblioteket kan låne bøger om alenehjemmeproblem ..

fortsatgodweekendhils fra Ami

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 19-04-02 23:01

On Fri, 19 Apr 2002 23:35:40 +0200, "Anne-Marie Prange Madsen"
<woopie@mail1.stofanet.dk> wrotd:

> [...]
>jeg fik at høre hvordan hendes gøen normalt skulle lyde .. men jeg ved
>ikke hvor længe en hund kan gø uden at blive hæs ..

,,,,,,,,,,,nu er den blevet stille deroppe måske er den blevet hæs
, måske er ejeren kommet hjem .

> [...]
>prøvet at sige til naboen at vovsen gør når den er alene .. for siger
>du det ikke kan du jo fint risikere at naboen ikke aner det ..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hun ved det godt der er mange der har nævnt
det , men så begynder hun bare at snakke om at hun jo er blevet enke
og er flyttet helt herover fra jylland og at hunden er det eneste hun
har tilbage og blabla men der bliver ikke rigtig gjort noget ved det

> [...]
>brug al din diplomati og sig på en pæn måde at vovse gør og at man på
>biblioteket kan låne bøger om alenehjemmeproblem ..

,,,,,,,,,,,,,,,,,har prøvet også igennem vores formand ,men hun nænner
ikke at sige noget når hun hører enkehistorien , og det er da også
synd men det kan man altså bare ikke bruge til noget når den larmer 5
timer i træk , hun sagde sidst at hun ville prøve at spørge sin
hundefrisør om råd "suuuk"

Fra : Coppi

Dato : 20-04-02 17:00

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> Kan hunde blive hæse af at gø meget ??

Hej Punish

Sagtens.
Coppi er som regel ret så meget hæs, når han har været i pension i 14 dg.

coppi