MS Windows
briani 27239
Aaganskode til Internet
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 19-04-02 21:47

Hej Gruppe

Har en XP.pro. Kan jeg lave en kode til explorer, så min lille datter ikke
kan bruge Internet men kun offline programmer..

Mugge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-04-02 22:29

Fri, 19 Apr 2002 22:46:45 +0200, skrev "Mogens Holm-Andersen"
<mhha@tdcadsl.dk>:

>Har en XP.pro. Kan jeg lave en kode til explorer, så min lille datter ikke
>kan bruge Internet men kun offline programmer..

Hvis du kører/konverterer til ntfs og opretter hende som bruger,
så kan du give ingen adgang til det hun ikke må bruge.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 20-04-02 02:46

Tak til Knud.
Det vil jeg prøve.

Mugge

Fra : P. Nielsen

Dato : 20-04-02 12:23

> Hvis du kører/konverterer til ntfs og opretter hende som bruger,
> så kan du give ingen adgang til det hun ikke må bruge.
> --

Jeg kører XP Pro på en FAT32 disk. Det går fint med brugerkonti hér, så du
behøver nok ikke konvertere til NT FS

PN

Fra : Christian Catu

Dato : 20-04-02 12:51

"P. Nielsen" <philip59@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> ikke

> Jeg kører XP Pro på en FAT32 disk. Det går fint med brugerkonti hér, så du

I Fat32 har du ikke de samme muligheder for at bestemme fx hvilke mapper på
harddisken hver enkelt bruger må anvende

Fra : P. Nielsen

Dato : 20-04-02 15:52

, så min lille datter

> I Fat32 har du ikke de samme muligheder for at bestemme fx hvilke mapper

> harddisken hver enkelt bruger må anvende

Rigtigt, men du kan godt lukke for adgangen til Internettet!