Link til download fra hjemmesiden ??
Fra : Jesper Bonde

Dato : 19-04-02 20:53

Hej der

Nogen der kender koden til hvis man vil have en side hvor folk kan hente
div. filer hjem fra ???

PLEASE HELP ME

Fra : Bill

Dato : 19-04-02 20:54

Jesper Bonde wrote:

> Hej der
>
> Nogen der kender koden til hvis man vil have en side hvor folk kan hente
> div. filer hjem fra ???

Just make a link to the file.

Fra : Jesper Bonde

Dato : 19-04-02 21:27

Jag takker mange gange

Fra : Janus Høi

Dato : 19-04-02 21:36

"Jesper Bonde" <6x107353@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jag takker mange gange

Ikke for at nedgøre nogen, men...

Er det ikke på grænsen til at blive årets mærkeligste html-spørgsmål?
--
Janus Høi
[Jules:] "Hand me my wallet."

Fra : Jørn Andersen

Dato : 19-04-02 23:04

On Fri, 19 Apr 2002 22:36:01 +0200, "Janus Høi" <hoi***@jagi.com>
wrote:

>Ikke for at nedgøre nogen, men...
>
>Er det ikke på grænsen til at blive årets mærkeligste html-spørgsmål?

Egentlig ikke - jeg har set spørgsmålet stillet mange gange, og jeg
kan da huske, at da jeg selv startede med HTML, var det også en af de
ting, jeg lige skulle have afklaret ...

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Janus Høi

Dato : 20-04-02 08:18

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har set spørgsmålet stillet mange gange, og jeg
> kan da huske, at da jeg selv startede med HTML, var det også en af de
> ting, jeg lige skulle have afklaret ...

Okay. Jeg troede bare, at lave et link var det mest basale.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-04-02 11:25

On Sat, 20 Apr 2002 09:18:16 +0200, "Janus Høi" <hoi***@jagi.com>
wrote:

>Okay. Jeg troede bare, at lave et link var det mest basale.

Det er det sådan set også, og de fleset af dem der spørger har også
lavet masser af links, men så snart ordet "download" kommer ind i
billedet, bliver folk forvirrede :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,