Ericsson R600
Fra : Erik

Dato : 19-04-02 19:46

Hejsa

Er der nogen der ved om der er vibrator i en Ericsson R600?
Jeg kan ikke finde noget om det på nettet

mvh
Erik

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 20-04-02 11:33

"Erik" <Erik@Mail.net> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om der er vibrator i en Ericsson R600?
> Jeg kan ikke finde noget om det på nettet
>
> mvh
> Erik

Regner med at det skal være vibratorfunksjon.

Mens vi snakker om R600:
Det ser ut til å være en spennende telefon, som har et potensiale til å bli
en storselger. Den har GPRS, noe som er en forutsetning dersom man vil ha
noe glede av WAP, uten store telefonregninger.

Den kommer i mai, fortelles det fra Ericsson. Det vil si ca 5 måneder etter
at de lovte den skulle komme til julehandelen. Dette er for dumt. Nokia
lanserer vel noen av sine nye telefoner på samme tid? Tenker på 3410 og
3510, som er beregnet for noenlunde samme marked som R600.

En annen ting jeg ikke liker, er at R600 ikke finnes i virtuell prøveutgave
på hjemmesiden. Man kan altså ikke prøvekjøre den, slik man kan med F.eks
T20, T29; T39 osv. I det hele tatt har ikke Ericsson gjort mye ut av
markedsføringen av R600. På den svenske hjemmesiden har man ikke engang
giddet å ta den med under kommende modeller (coming soon).

Denne modellen er etter mitt syn blitt noget stemoderlig behandlet fra
produsentens side, noe jeg finner helt utrolig.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Helenak

Dato : 01-09-02 21:45