MS Windows
briani 27239
Gemme nyhedsgruppe-filer/meddelelser
Fra : Peter Ulriksen

Dato : 19-04-02 18:42

Jeg har lige hentet 34090 meddelelser fra denne nyhedsgruppe. Jeg tænkte, at
det da var en glimrende hjælpbank, hvis man kom i problemer. Ja, I må meget
gerne grine - men jeg har også synkroniseret hele lortet. Jeg tænkte, at når
man nu har StofaNet, skal det udnyttes...

Men min efterhånden noget klemte 200MMX med trang plads er ikke så glad for
at hente dem alle frem(80 mb), hvergang jeg vil ind og beriges i gruppen.
Derfor tænkte jeg, om man på en smertefri måde kan gemme alle trådene og
have dem til "offline" brug uden for outlook express sammenhænge?

Det er næsten synd, hvis så stort et bibliotek skal gå tabt - jeg har tænkt
på at lave en analyse af nyhedsgruppe-brug ud fra dette omfattende
materiale!

Kan man hjælpe?

Venlig hilsen - og tak for mange gode tip

Peter Ulriksen

Fra : Madsen

Dato : 19-04-02 18:52

Peter Ulriksen skrev:

> [...]
> beriges i gruppen. Derfor tænkte jeg, om man på en smertefri måde kan
> gemme alle trådene og have dem til "offline" brug uden for outlook

Ikke umiddelbart.
Langt den bedste løsning ville være at installere Hamster.
Jeg har haft det samme ønske som dig i flere år og har altid fået at
vide at jeg skulle installere Hamsteren, men jeg har ikke villet gøre
det i frygt for at det ville blive for "langhåret" at have med at gøre,
men nu har jeg endelig taget mig sammen og må sige at det skulle jeg
have gjort for mange år siden.

Lær mere om Hamsteren her:
<http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml>

og FUT til <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
hvor dit spørgsmål hører hjemme. Svar til mit indlæg vil havne i den
gruppe i stedet.

Madsen.

Fra : ha

Dato : 19-04-02 19:06

> Det er næsten synd, hvis så stort et bibliotek skal gå tabt - jeg har
tænkt

Google har dem
http://groups.google.com/groups?hl=da&group=dk.edb.system.ms-windows

mvh
ha

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 19-04-02 19:38

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 19-04-02 19:42

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse
> [...]

(Undskyld, jeg kom til at sende... hvis jeg gjorde)

Det var nu ikke helt det, jeg mente. Kan nogen give andre forslag, ellers
tak!

Jeg mener at jeg vil gemme alle tråde, så hvis en dag internettet ikke
længere eksisterede, ville jeg kunne blære mig med min nedhentning (som
ellers kunne fremstå tåbeligt). Og jeg vil kunne blære mig uden for outlook
express. OK?

Igen ellers tak, google holder i længden...

Peter

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-04-02 23:30

Peter Ulriksen wrote:

> [...]
> længere eksisterede, ville jeg kunne blære mig med min nedhentning
> (som ellers kunne fremstå tåbeligt). Og jeg vil kunne blære mig uden

Lav en ny mappe i OE hæld hele l.... over i mappen og slet så indlægene i
nyhedsgruppen. Du vil få en maskine der ikke er tynget af at skulle pakke
hele den enorme mappe ud hver gang OE startes.
Jeg bruger et ligende system til at opsamle guldkorn som jeg støder på her
i grupperne.

mvh
Henning