F1 spil?
Fra : [DK]TaReC

Dato : 19-04-02 16:43

Hej NG

Det er efterhånden en del år siden at jeg har leget med F1 spil, dengang var
det grand prix fra microprose tror jeg... men hvilket spil er det bedste i
den genre nu til dags??

__________________________________________________________________ Rune
Christiansen ICQ#: 126678759 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:

Fra : Martin K

Dato : 19-04-02 19:21

[DK]TaReC wrote:
> Hej NG
>
> Det er efterhånden en del år siden at jeg har leget med F1 spil,
> dengang var det grand prix fra microprose tror jeg... men hvilket
> spil er det bedste i den genre nu til dags??

Der er delte meninger herom, nogle mener at GP3 fra selv samme Microprose er
de bedste. Dog mener jeg at F1 2001 fra EA slår alt...

--
Martin K

Fra : Jan Larsen

Dato : 19-04-02 19:31

"[DK]TaReC" <larz_prime@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> det grand prix fra microprose tror jeg... men hvilket spil er det bedste i

Det er helt sikkert F1 2001 Fra EA Games, Vi starter en Hotlap tunering i
morgen Lørdag i F1 2001 kig ind på www.bedst-web.dk

Fra : Kaspar H.

Dato : 19-04-02 23:45

On Fri, 19 Apr 2002 17:43:11 +0200, "[DK]TaReC"
<larz_prime@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det grand prix fra microprose tror jeg... men hvilket spil er det bedste i

Helt klart GP3 season2000. Da du kunne lide GP 1 fra microprose i sin
tid, så vil du elske GP3. Der er kælet for akkuratesen og de tekniske
detaljer, som jo er et must for F1-fans. Det er i øvrigt GP3, som alle
proffer bruger til at lære baner at kende, før de skal køre på dem.

Fra : Karsten Borchers

Dato : 20-04-02 01:57

Grand Prix Legends uden tvivl.
Er en aldrende titel efterhånden, men det er blevet bedere og bedere med
årene. Med alle de addons der er ude nu kan det nemt konkurrere på det
grafiske område med de nyeste titler.
Derudover har GPL den klart bedste fysikmodel, samt kongen over alle
netkoder.

I Danish Grand Prix Legends Society har vi netop skudt vores 3 online sæson
igang. 64 deltagere i 4 divisioner dyster online hver anden torsdag. GPL er
spillet, eller sim'en ;)

Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : [DK]TaReC

Dato : 20-04-02 10:50

Joo deeet. Jeg har prøvet GPL og det sagde mig ikke rigtigt noget.

Men jeg synes at EA´s F1 2001 og så med den dersens AMSL eller hva den nu
hedder, lyder meget tillokkende

Fra : Martin K

Dato : 20-04-02 11:41

[DK]TaReC wrote:
> Joo deeet. Jeg har prøvet GPL og det sagde mig ikke rigtigt noget.
>
> Men jeg synes at EA´s F1 2001 og så med den dersens AMSL eller hva
> den nu hedder, lyder meget tillokkende

ALMS-modden er også ganske fed - og denne kan også anbefales, det bliver dog
først rigtig fedt når Prototyperne bliver frigivet på rsdg.net... De der
bimmere, porscher mv. er sq for langsomme for mig. Næsten over to minutter
på hver baneomgang er i overkanten...

--
Martin K

Fra : O.Zimmermann

Dato : 20-04-02 20:40

Hei

Kan varmt anbefale F1 RC ellers vent til f1 Rc2 kommer eller Gp4
En månedes tid eller to skulle de være på markedet........

--
MvH
Ozie

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 20-04-02 23:51

> Joo deeet. Jeg har prøvet GPL og det sagde mig ikke rigtigt noget.
>
> Men jeg synes at EA´s F1 2001 og så med den dersens AMSL eller hva den nu
> hedder, lyder meget tillokkende

Enig i at det kun kan være F1-2001 hvis GPL ikke lige rammer din smag....
men overvej lige at give GPL en chance mere med alle de mange addon, det
bliver et helt andet spil så. Info til hele den procedure kan du bl.a. finde
i denne tråd:
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=28024

F1-2001 ALMS mod'en og FIA-GT mod'en giver dig 2 nye spil oven i F1-2002
ganske gratis.

Og som en bette teaser er der en ny supermod på vej til F1-2001.... det
drejer sig om en "JGTC 500" mod med biler fra den opgående sols rige. Vi har
fået en eksklusiv aftale med udviklerne og den kan meget snart downloades
fra RaceSimCentral/Simracing.dk som det eneste sted ud over den virkeligt
obskure japanske skod server den gemmer sig på lige nu ;).

Manden bag denne fangst er en af vores nyeste folk i Racesimcentral
familien, Stephen Viljoen, måske bedre kendt som "The Ponderer".. det er ham
der bla. har lavet alle skumring og natteudgaverne af F1-2001 banerne både
til selve F1 spillet og til FIA GT Mod'en.'
Kig ind til the Ponderer og download alle hans fede addons fra hans
midlertidige url : http://www.simbin.com/pond/
( Han vil åbne på http://pondshop.racesimcentral.com inden for de nærmeste
dage... vi arbejder på sagen ;) )

..... og hold øje med http://www.racesimcentral.com for nyheder om den
kommende JGTC 500 super mod.

Man kunne også kigge forbi vores samarbejdspartnere på http://www.simbin.com
Ian Bell og hans glade mænd har stået bag meget af alt det der foregår mht.
F1-2001 lige i øjeblikket. Simbin åbnede i går en ny sektion:
http://www.simbin.com/sbdt/ hvor man kan følge med i alt det som gutterne i
"The Simbin Development Team" går og bikser med.

Så fik jeg vist også rundet en del af de steder hvor det foregår mht.
F1-2001 lige nu ;)

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
Simracing.dk - http://www.simracing.dk

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-04-02 22:07

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&threadid=28024
>
> F1-2001 ALMS mod'en og FIA-GT mod'en giver dig 2 nye spil oven i F1-2002

Hvor kan man hente den Fia-GT mod, er den udkommet ????

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 25-04-02 00:11

> Hvor kan man hente den Fia-GT mod, er den udkommet ????

Fra download sektionen af forummet der findes her http://www.simbin.com

Mikkel