MS Windows
briani 27239
Hvilken platform til spil!!!
Fra : IceKiller DK

Dato : 19-04-02 15:47

Jeg spiller Soul Reaver, Blood Omen 2 og Ghost Recon Desert Siege.

Alle spillene går ned efter 10-35 min spil

Jeg har prøvet Win ME, XP Pro og XP Home.
Overvejer stærkt at nedgradere til Win 98SE

Min maskine er:
Bundkort: Asus K7M
Athlon 700 mhz
2x 256 sdram 133 mhz
Soundblaster Live Platinium
Hollywood Realmagic kort

Mike Hansen

Fra : \(2730\) SJ

Dato : 19-04-02 18:51

God ide!
Og 2000 skal du slet ikke bruge.

SJ Herlev

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-04-02 19:05

Hej!

"(2730) SJ" wrote:

> God ide!
> Og 2000 skal du slet ikke bruge.

Ehh, hvorfor ikke? Jeg bruger da Windows 2000 Professional til spil på min
Athlon XP1800+ og det virker aldeles fremragende.

MOHAA, Max Payne m.fl. virker perfekt og jeg har endnu ikke opdaget et nyere
spil som ikke har virket...

--
Mvh, Kim Voss Schrader - http://www.kampsax.dtu.dk/~schrader/

OBS: Jeg flytter i starten af maj og skifter da e-mail adresse til
mailto:teknik_kim@hotmail.com