Scroller bar på en side med frames
Fra : Dan Andersen

Dato : 19-04-02 15:59

Jeg har opbygget en side med 3 frames, hvoraf mine menupunkter er flere end
hvad venstre frame kan rumme på et skærmbillede.
Hvorledes kan jeg efterfølgende gå ind og ændre på egneskaberne på index (?)
eller venstre framen, således en scroll bar kommer frem?

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen

Fra : Morten Jacobsen

Dato : 19-04-02 16:27

Hej Dan

I din index fil skal du skrive efter frame src, scrolling="no"
her er et eks.

<head>
<title></title>
</head>
<frameset rows="20%,80%">
<frame src="frame1.htm" scrolling="yes">
<frameset cols="30%,70%">
<frame src="frame2.htm" scrolling="yes">
<frame src="frame3.htm" scrolling="yes">
</frameset>
</frameset>

Og hvis du så ikke vil have scroll skal du bare skrive no i stedet for yes

Hilsen Morten
www.my-self.dk

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Dan Andersen

Dato : 19-04-02 20:05

Ohhhh.., det er de små ting, der tæler her i livet. 1000 tak!