MS Windows
briani 27239
Windows XP?
Fra : Ole Olsen

Dato : 19-04-02 13:53

Er det bare mig eller fylder XP bare rimelig meget??...

Jeg har for et ½ år siden haft det installeret og fik det til over 1 giga
nyinstalleret... modsat til feks win98 som kun fylder ca 200 mb
nyinstalleret

Er det mig der gør et eller andet forkert??... eller er XP bare så fyldigt

PS. Jeg kunne godt tænke mig at få det installeret igen...
PS.2. Eller ME?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt....

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-02 14:14

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev:
> Er det bare mig eller fylder XP bare rimelig meget?

Det fylder rimelig meget.

> Er det mig der gør et eller andet forkert?

Nej.

> ... eller er XP bare så fyldigt

Ja.

> PS. Jeg kunne godt tænke mig at få det installeret igen...

Så gør det, men have rigeligt med plads. Jeg selv har
ca. 6GB på mit systemdrev.

> PS.2. Eller ME?

Denne linie forstår jeg ikke!
Spørger du om du skal installere Win98SE (2. edition)?
Eller om du skal installere WinME?
Eller XP?

/Mikael

Fra : Ole Olsen

Dato : 19-04-02 14:52

Jeg ved ikke hvad jeg vil installere... derfor henvender jeg mig hertil

Hvad vil I forslå?... Jeg skal ha et eller andet der ikke bruger overdrevet
meget diskplads og er stabilt

XP, WIN98 el ME?? el. 2000

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk

Fra : JOHANSEN

Dato : 19-04-02 15:29

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke hvad jeg vil installere... derfor henvender jeg mig hertil

> Hvad vil I forslå?... Jeg skal ha et eller andet der ikke bruger
> [...]

Glem WIN 98 + ME de er rystende ustabile
Hvis du har ca. 3 Gb ledig kan du sagtens installere 2000/XP + Office og
lidt blandet programme

Jens
NB. Ved "reply" til e-mail
SLET_ adresse _DETTE

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-04-02 20:06

Fra : Morten

Dato : 19-04-02 16:12

> [...]
> nyinstalleret
>
> Er det mig der gør et eller andet forkert??... eller er XP bare så fyldigt

Du kunne fjerne Systemgendannelse eller nedjustere størrelsen for funktionen,
som fylder temmelig meget.
Jeg bruger ikke XP selv, så jeg kan desværre ikke give en opskrift.

Muligvis er der flere ting, du kan gøre for at formindske installationen. Kommer
der ikke flere gode idéer på dit indlæg, kan du evt. forsøge dig med en mere
beskrivende titel næste gang.

Mvh.
Morten

Fra : Christian Catu

Dato : 19-04-02 19:36

"Morten" <morten789@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Kommer
> der ikke flere gode idéer på dit indlæg, kan du evt. forsøge dig med en

Samt fjerne hibernation muligheden. Så har du allerede sparet meget plads!