MS Windows
briani 27239
Windows XP??
Fra : Ole Olsen

Dato : 19-04-02 13:52

Er det bare mig eller fylder XP bare rimelig meget??...

Jeg har for et ½ år siden haft det installeret og fik det til over 1 giga
nyinstalleret... modsat til feks win98 som kun fylder ca 200 mb
nyinstalleret

Er det mig der gør et eller andet forkert??... eller er XP bare så fyldigt

PS. Jeg kunne godt tænke mig at få det installeret igen...
PS.2. Eller ME?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt....

Ole Olsen
olesan@stofanet.dk

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 19-04-02 19:12

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i melding
> [...]
>

> PS. Jeg kunne godt tænke mig at få det installeret igen...
> PS.2. Eller ME?
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt....

Du kan slå av dvalemodus (Hibernate). Da frigjør du plass tilsvarende din
RAM
Du kan også se om du kan minske størrelsen på swapfila da xp har en tendens
til å lage denne meget stor.
Thore Øivind