Lille killinge historie
Fra : calista

Dato : 19-04-02 13:21

hej alle...
En af de somaliske piger i "min" bebyggelse har afleveret en killing til
mig, fordi hun ved jeg har katte. Hun ville gerne have den, men hendes
far kan ikke lide katte!! Istedet for at lade den dø af kulde har jeg så
valgt, at passe den, indtil manden kommer hjem og vi kan aflevere den
hos Inges kattehjem(allerede aftalt). Mine kære unger har allerede taget
kræet til sig, men jeg kan bare ikke have flere katte Øvøv...den er
ellers RET sød*GG* Jeg vil tro, at den er et sted imellem 8 og ti uger,
stakkels dyr!
Den er totalt menneskevant, pæn og ren..INGEN lopper!! Hvem kan få sig
selv til at efterlade så lille og hjælpeløst dyr?

Kh
Calista

http://www.kandu.dk/

Fra : DK Shuno Zahra

Dato : 19-04-02 14:51

Hej Calista!
Hvor er det godt at I har taget jer f den lille misser

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk