MS Windows
briani 27239
xp lås
Fra : dj

Dato : 19-04-02 13:08

hej ng

jeg var væk fra min pc en 3-4 timer idag, da jeg kommer tilbage var den
blevet låst.

det har den aldrig gjort før, hvad kan det være for noget?

/dj

Fra : TPHU

Dato : 19-04-02 17:06

Skal du ikke bare skrive adgangskoden igen?
jeg administrerer nogle W2000-maskiner, der gør det samme -står de for længe
uden at blive brugt, er der en boks der fortæller mig at "Maskinen er blevet
låst og kan kun låses op af en administrator" -det er imidlertid ikke
korrekt, da man blot kan skrive adgangskoden igen og trykke enter.
Jeg tror bare det er en udvidet beskyttelses-feature.

Ciao!

/Jakob Færch

Fra : dj

Dato : 19-04-02 23:01

"TPHU" <jafj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekt, da man blot kan skrive adgangskoden igen og trykke enter.
> Jeg tror bare det er en udvidet beskyttelses-feature.

maybe, men har bare ikke oplevet det før, og har da tit været længere tid
væk fra dyret!

/Dj