TV. Antenner.
Fra : Bent Skovhøj Olsen

Dato : 19-04-02 12:56

Er der andre end mig der har problemer, med at få et brugbart signal,med en
almindelig antenne på C.V. det eneste der virker lidt er TV 2, resten er
flimmer, jeg har prøvet mange steder da vi kører meget rundt. Er signalerne
blevet dårligere ?.
Bent.

Fra : Thore Sorensen

Dato : 20-04-02 09:23

On Fri, 19 Apr 2002 13:55:31 +0200, "Bent Skovhøj Olsen"
<52-b-g-olsen-50@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>flimmer, jeg har prøvet mange steder da vi kører meget rundt. Er signalerne

hej...jeg fik ødelagt min antenne for et par år siden (solsejlet blæste
op over taget)...det var en almindelig "rørsag" uden forstærker. Den var
udmærket...fik en af de plasticantenner af en bekendt uden
forstærker...og det var skidt, lige som du føler det.
Så købte jeg en mage til med forstærker (i Hrald Nyborg) for ca 200,-,
monterede den og TV'et har fået nyt liv!!
Holdt sidste sommer på Sorø Camping (Midtsjælland) og fik både svensk
TV4 og NDR2 ind! (med lidt sne, bevares, men alligevel :)) Kan
anbefales!

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Bent Skovhøj Olsen

Dato : 22-04-02 18:53

Tak fro tippet, Harald Nyborg. havde antennen på tilbud til 149 kr, og den
virker godt. istedet for en kanal har jeg nu tre i Odense.
Hilsen Bent