Jedi 2 Hjælp
Fra : Per Fogtmann

Dato : 19-04-02 11:20

OK, det er nok et ånsvag spørgsmål, men jeg kan ikke komme vidrer....

Jeg har prøvet 100 gange at nå at komme ind efter det der lyssværd, men det
der bur falder ned inde jeg når der hen..... jeg bruger F3, og det force
jeg kan men lige meget hjælper det..... hvad gør jeg forkert.........

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Mogens

Dato : 19-04-02 11:43

On Fri, 19 Apr 2002 12:20:04 +0200, "Per Fogtmann"
<fogtmann@paraids.dk> wrote:

> [...]
>der bur falder ned inde jeg når der hen..... jeg bruger F3, og det force
>jeg kan men lige meget hjælper det..... hvad gør jeg forkert.........

Du gør ikke noget forkert. Der skal bare lidt held til at
ramme den rigtige brøkdel af et sekund.

Hop op på platformen.

Tryk Force Speed mens du er på vej ned og
sørg for at pege næsen i den rigtige retning.

Spæn hen mod lyssværdet

Når du nærmer dig, så brug Force Pull til at
tiltrække sværdet lige inden buret lukker igen.

Mvh Mogens

Fra : Darth_vader

Dato : 19-04-02 11:51

du gør det rigtige men bare ikke hurtigt nok
du skal instille dit sigtekorn lige på lyssværdet og ganske rigtigt bruge
force speed (f3)
når du er et par meter eller 4 fra lyssværdet skal du bruge force pull (f2?)
og blive ved at bruge det til sværdet kommer ud til dig........det kræver en
del præcision
mvh
henrik

Fra : Per Fogtmann