MS Windows
briani 27239
Toolbars i EI 6.0 (Google)
Fra : Flemming

Dato : 19-04-02 11:25

Hejsa

Jeg har et problem med min Toolbar, nærmere bestemt min google toolbar. Jeg
prøver at placere den til venstre for der man skriver en web adressen ind,
og det går også fint nok. Men efter en reboot hopper den ned under igen og
optager en linie mere. (= mindre plads til web siden). Jeg har også prøvet
en "lock" af toolbarsne, men det hjælper heller ikke. Nogle der har en
løsning ?

--
Mvh. Flemming
Outlook Express QuoteFix http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-04-02 11:34

Flemming skrev:

> Jeg har et problem med min Toolbar, nærmere bestemt min
> google toolbar. Jeg prøver at placere den til venstre for der man
> skriver en web adressen ind, og det går også fint nok.

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg har nøjagtigt samme problem, og
det er dybt frustrerende. Jeg har ligeledes prøvet at låse
værktøjslinjen, men lige lidt hjælper det.

Muligvis er det et OS-problem? Jeg har kun oplevet problemet i Windows
XP. I Windows 98 og 2000 fungerer det perfekt.

--
Mvh. Peter