MS Windows
briani 27239
Windows Update: Opdatering explorer 6.0
Fra : søren forchhammer

Dato : 19-04-02 08:43

Ved utallige forsøg på opdatering af Explorer 6.0 med
sikkerhedsopdateringen 28.marts 2002 får jeg efter downloadningen beskeden:

Det lykkedes ikke at installere følgende opdatering ...

Men jeg får derefter løbende besked om at der er en vigtig
windows-opdatering der skal hentes hjem.

Jeg har tilsyneladende gennem en åben adsl-forbindelse haft flere besøg med
forsøg på adgang.

Kan nogen have lagt en blokade ind, som forhindrer min opdatering ?

Har nogen erfaring her , som jeg kan trække på ?

Hilsen Søren F

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 08:45

Gå ind via www.microsoft.com og hent hele pakken (lad være med at bruge
www.windowsupdate.com). Installér derefter fra harddisk.

arc@na

Fra : Flemming Rasmussen

Dato : 19-04-02 13:44

Det kan være fordi din XP ikke er registreret?
Mvh FlR