Flere billeder !
Fra : Mette_S

Dato : 19-04-02 07:51

Kære NG

I Katjas tråd om anskaffelse af en kat mere, skrev jeg at jeg ville sende et
billede ind i dk.binaer -er hermed gjort.
Men da jeg først kom igang kunne jeg slet ikke stoppe og blev nødt til lige
at sende to mere med. Det ene billede (på madrassen) er de 4 mdr. gamle og
det andet billede er taget lige for nyligt af Soya hvor hun er 10 mdr.

Det var det *GG*

God Weekend

Mette_S

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 19-04-02 08:00

Hej Mette

Nej hvor er de altså søde. De er bare så kære at se på når de ligger og
putter. Men du har helt ret i at det er meget svært at få gode billeder af
sorte katte. Jeg er glad for at jeg har digitalkamera, for der skal godt nok
tages mange billeder før man får et som bare er nogenlunde godt. Men dine er
da supergode :)

Mvh
Vibeke

Fra : Mette_S

Dato : 19-04-02 08:03

"Vibeke Jørgensen" <noyb@hotmail.com> wrote in message
> [...]
nok
> tages mange billeder før man får et som bare er nogenlunde godt. Men dine

Jo tak *SS* De er også taget med Digitalt og jeg har mange andre billeder
med sorte klatter på som er knap så gode, så du har ret i det med at der
skal tages nogen for at få noget "ordentligt" i kassen *SS*

Lidt OT, men har du set mit svar i din tråd længere nede Vibeke ? *SS*

Med venlig hilsen

Mette_S

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 19-04-02 08:46

Hej Mette

> Lidt OT, men har du set mit svar i din tråd længere nede Vibeke ? *SS*

Jep :) og jeg har vist også svaret?

Mvh
Vibeke

Fra : Mette_S

Dato : 19-04-02 08:46

> Hej Mette

> Jep :) og jeg har vist også svaret?
>
> Mvh
> Vibeke

Ja tak.. jeg har lige læst det *SS* Brug nu ikke hele weekenden på at
bekymre dig !

Med venlig hilsen

Mette_S

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 19-04-02 08:35

"Mette_S" <Mette_Sloth_Jespersen@FJERNhotmail.com> wrote in message

> [...]
> at sende to mere med. Det ene billede (på madrassen) er de 4 mdr. gamle og
> det andet billede er taget lige for nyligt af Soya hvor hun er 10 mdr.

Sødeste Mette (eller en anden)

Vil du ikke nok (også) kaste billedet op på gruppens billedside på
http://www.Webshots.com ? Til alle os der IKKE kan se binaer...
*fedte-fedte*

Brugernavnet (hvis du ikke kender det) er dkfritiddyrkat og password'et
er miauw.

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Mette_S

Dato : 19-04-02 08:43

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> *fedte-fedte*
>
> Brugernavnet (hvis du ikke kender det) er dkfritiddyrkat og password'et

JO det kan du tro jeg kan *SS* men siden er lige nede nu...jeg kigger på det
om et par timer, så skulle den være klar igen *S* !!

Hilsen

Mette_S