MS Windows
briani 27239
Gendannelses filer på CD-Rom???
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 19-04-02 08:07

Hej alle

Jeg var desværre nødt til at geninstallere min XP i går aftes da den gik i
sort, og derfor fuldstændig spejlblank. Er der nogen mulighed for at man kan
gemme sine gendannelsespunkter på cdrom istedet for? Så kunne jeg jo bare
tage min cd rom og gendanne derfra efter min installation af XP.

TIA

Rab

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 19-04-02 08:28

Har du overvejet at lave et "image" af pågældende partition istedet?
Dette kan du gøre med f.eks Powerquest Drive Image og Norton Ghost...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-02 18:40

"Kristian Nejsum" <foxbat@cs.auc.dk> skrev:
> Har du overvejet at lave et "image" af pågældende
> partition istedet?
> Dette kan du gøre med f.eks Powerquest Drive Image
> og Norton Ghost...

Ja, det er en genial løsning, bruger selv DI5.01 og den
kan brænde dit image ned på CDer og laver dem
bootable...

/Mikael