MS Windows
briani 27239
Outlook express og nyhedsgrupper.
Fra : Kurt Bjerretoft Esp~

Dato : 18-04-02 23:15

jeg bruger nogle nyhedsgrupper og hvid det er muligt vil jeg meget gerne
vide om det er muligt, når man aktiverer en gruppe,at så bliver
alle brevene loadet med det samme og ikke barew overskrifterne.
Hvor indstiller jeg evnt dette.?
Tak for eventuelle svar.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-04-02 23:27

Kurt Bjerretoft Espersen wrote:
> [...]
> vide om det er muligt, når man aktiverer en gruppe,at så bliver
> alle brevene loadet med det samme og ikke barew overskrifterne.

Højreklik på gruppen og vælg synkroniseringsindstillinger - vælg f.eks.
"hent kun nye medd."

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-02 23:32

Fri, 19 Apr 2002 00:14:41 +0200, skrev "Kurt Bjerretoft
Espersen" <ccc22505@vip.cybercity.dk>:

>jeg bruger nogle nyhedsgrupper og hvid det er muligt vil jeg meget gerne
>vide om det er muligt, når man aktiverer en gruppe,at så bliver
>alle brevene loadet med det samme og ikke barew overskrifterne.

Højreklik på en gruppe, du abonnerer på, synkronisering => alle
meddelelser eller nye meddelelser, så vidt jeg husker.
Det er lang tid siden, jeg har brugt OE, men i OE-gruppen ved de
alt om det (se signatur).

med venlig hilsen
Knud
--