Nyt hardware - hvad skal jeg købe?
Fra : csa

Dato : 18-04-02 22:08

Hej.

Jeg står for at skulle udskifte min gamle spand og skal have fat i noget
nyt.
Det skal være med AMD CPU og i øjeblikket overvejer et af følgende boards:
ASUS A7V333-Raid
Abit KR7A-RAID

Er der nogen der har erfaringer med nogen af disse boards?
Eller ville det være at foretrække at købe et dual board med bare 1 CPU så
man var lidt fremtidssikret?

I øvrigt har jeg hørt at AMD og Intel snart dumper priserne...skulle man evt
vente lidt med at købe?

/csa

Fra : BB

Dato : 19-04-02 21:05

"csa" <csa@wck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man var lidt fremtidssikret?
>
> I øvrigt har jeg hørt at AMD og Intel snart dumper priserne...skulle man

Jeg kan klart anbefale A7V333. Mit ASUS er uden raid. Kender ikke Abit
KR7A-Raid.
A7V333 kan opdatere bios i windows2000 + voice når din computer booter op.
Dvs. de små bip der normalt kommer ved POST, bliver sagt med voice. + der er
et opstart billede du selv kan skifte ud.
Og så alt det andet.

VH.
BB
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*