MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP & ældre grafikkort
Fra : Carsten Bangsgaard

Dato : 18-04-02 21:21

Dav gruppe !

Er der nogle her der har erfaring med installation af XP pro på en maskine
m. Tseng 6000 grafikkort, samt Woodoo 3DFX ad - on kort ?

Jeg ved godt at begge firmaer er ophørt med at eksistere, og at drivere er
et problem. Jeg har dog et lille håb om at en af jer har en løsning, der
ikke inkluderer køb af nyt grafikkort.

På forhånd tak:

Carsten Bangsgaard

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 18-04-02 21:41

"Carsten Bangsgaard" <carsten@(nospam)bangsgaard.org> skrev i en
meddelelse news:SUFv8.30835$567.1285415@news000.worldonline.dk...
> [...]
drivere er
> et problem. Jeg har dog et lille håb om at en af jer har en

Voodoo køre sådan set godt nok - der er blot nogle spil der ikke
kan afvikles.
Der findes drivere til det (uofficielle) - jeg har ikke prøvet
dem, men du kan finde dem og maget andet på:
http://www.voodoofiles.com/

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

---