trådløst netværk
Fra : Peter

Dato : 18-04-02 21:37

Vi har 2 netværk, et i hver bygning. I hver af bygningerne står en Access
Point fra Netgear.
Hvordan får jeg de 2 Access Point's til at finde hindanden så vi kan få 1
netværk istedet for 2?

/Peter

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 18-04-02 22:30

> [...]
> Point fra Netgear.
> Hvordan får jeg de 2 Access Point's til at finde hindanden så vi kan få 1

Jeg har godt nok ikke selv prøvet det, men kunne du ikke forbinde de to
access points til en hub eller switch og så lade den koble dem sammen?

Claus

Fra : Peter

Dato : 19-04-02 05:21

Nej, for de står i hver sin bygning

/Peter

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 19-04-02 07:28

On Thu, 18 Apr 2002 22:36:41 +0200, "Peter"
<skrydstrup_peter@hotmail.com> wrote:

>Netgear.
>Hvordan får jeg de 2 Access Point's til at finde hindanden så vi kan få 1
>netværk istedet for 2?

Du bliver nok nødt til at dykke ned i dokumentationen til dine access
points, for at se om de supporterer det.

Evt. kan du kigge på producentens website og se om det måske kræver en
nyere firmware.
--
Per K. Nielsen