Shrek...
Fra : Sott

Dato : 18-04-02 20:21

Kære allesammen.

Jeg har en 15 styks indlæg liggende i min kladde-mappe,
som jeg ikke har haft tid til at besvare endnu. Men jeg er
nødt til at komme med dette nye indlæg, inden jeg tager
mig tiden til dem.

Shrek - animeret tegnefilm - tager vores kønsroller op,
og hvor er det helt igennem en skøn, skøn film.

Jeg har lige set den med børnene, men den har så meget
mere i sig, at den er _virkelig_ god for os "store børn".

Den har mine varmeste anbefalinger. Et dejligt eventyr.

Tusinde hilsner
Søs

--
Næser vokser, så ingen ka' se
at der er galskab i, aldrig at le

Fra : Per Madsen

Dato : 18-04-02 21:01

Enig, det er en sød og lærerig film !

Per

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-04-02 12:29

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message

Yo Søs,

> [...]
> som jeg ikke har haft tid til at besvare endnu. Men jeg er
> nødt til at komme med dette nye indlæg, inden jeg tager

Se du bare at få gang i den kladde-mappe, du!

--
-Jens B. (Der HAR meldt sig til den 25., og som glæder sig...)

Fra : Sott

Dato : 22-04-02 16:16

Hej Jens :0)

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse

> Se du bare at få gang i den kladde-mappe, du!

Jeg arbejder på "sagen", ihærdigt - tog et par stk. i går
eller var det forleden *S*

> -Jens B. (Der HAR meldt sig til den 25., og som glæder sig...)

Uhh, uhh... det bliver bedre og bedre

Tusinde hilsner
Søs, som fluks futter til dk.snak.snik