MS Windows
briani 27239
Hvordan får jeg vist billedopgaver i alle ~
Fra : [6800] El Capitano

Dato : 18-04-02 20:00

Hvordan får jeg vist billedopgaver i venstre side af skærmen, når jeg åbner
en mappe, hvor i der ligger billeder, på samme måde som det sker automatisk
i mappen billeder, så det er muligt direkte at vælge feks. diasshow eller
udskriv billede. Alle mapper har jeg kontrolleret har samme
mappeindstillinger (kontrolleret med min ringe viden).

Jeg bruger win xp pro dk

Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-04-02 20:29

Thu, 18 Apr 2002 21:00:05 +0200, "[6800] El Capitano"
<elcapitanoNOSPAM@pc.dk> wrote:

>Hvordan får jeg vist billedopgaver i venstre side af skærmen, når jeg åbner
>en mappe, hvor i der ligger billeder,

Højreklik på mappen, vælg Egenskaber, derefter Tilpas

pl

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 18-04-02 20:32

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Højreklik på mappen, vælg Egenskaber, derefter Tilpas
>
> pl

Tak for hjælpen, det var lige hvad jeg manglede
Få en forsat god aften
Bjarne
EC

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 19-04-02 16:47

"Højreklik på mappen, vælg Egenskaber, derefter Tilpas"

Hvorfor er det så, at hvis jeg kalder en mappe for "musik", så vil den ikke
tilpasses - men kalder jeg den "sang", så vil den gerne! En anden mappe jeg
selv har lavet, har jeg kaldet "billeder" - den vil heller ikke tilpasses,
men "video"-mappen vil godt! Er der en forklaring?

Venlig hilsen Peter Ulriksen

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 19-04-02 19:52

"Peter Ulriksen" <peter.u@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden mappe jeg selv har lavet, har jeg kaldet "billeder" - den vil
> heller ikke tilpasses, men "video"-mappen vil godt! Er der en

Jeg har kunnet få rådet til at virke på alle mapper indtil nu, så jeg kan
ikke hjælpe eller forklare dig det
--
Fjern NO SPAM i emaladresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen