Leisure Suit Larry
Fra : Jens Ole Henriksen

Dato : 18-04-02 19:25

Da jeg var "yngre" spillede jeg LSL 1 på min Acer 8088 PC med Herkules
grafikkort. Er der nogen der har denne perle liggende og kunne sende den til
mig?

mvh
jens ole henriksen
yenz@skovhoj.dk

Fra : Ole

Dato : 18-04-02 19:53

Prøv at lede efter den på www.abandongames.com eller søg efter abandonware.
Jeg er ret sikker på den er blevet frigivet til gratis download

Ole

Fra : Seth

Dato : 18-04-02 22:43

"Ole" <ole_ryo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at lede efter den på www.abandongames.com eller søg efter
abandonware.
> Jeg er ret sikker på den er blevet frigivet til gratis download
>
> Ole

Leisure Suit Larry er _IKKE_ frigivet...Sierra holder stadigvæk på
rettighederne til den serie.

Tjek selv http://www.allowe.com/ (Skaberen af Larry), alle de spil han har
lavet og som Sierra har opgivet ligger der til fri download.
Leisure suit larry er ikke på den liste..

Mvh

Seth

|~~Knowledge means work~~|

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 18-04-02 22:56

Seth skrev:

> Tjek selv http://www.allowe.com/ (Skaberen af Larry), alle de spil
> han har lavet og som Sierra har opgivet ligger der til fri download.

Interessant side. Tænk engang, at Al Lowe var med til at lave
kultspillet Donald Duck's Playground til C64!

--
Mvh. Peter
"Man kan i hvert fald ikke lave en dødsstjerne eller et bælte ..."

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 02:38

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Interessant side. Tænk engang, at Al Lowe var med til at lave
> kultspillet Donald Duck's Playground til C64!

Jeg tror egentlig at Al ikke har noget imod at hans gamle spil stadig er så
gode, at folk vil piratkopiere dem!
Ak, ja - det var dengang man kunne få et computerspil for kun 500 kroner...
snøft...

arc@na

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 02:36

> Da jeg var "yngre" spillede jeg LSL 1 på min Acer 8088 PC med Herkules
> grafikkort. Er der nogen der har denne perle liggende og kunne sende den
til
> mig?

What's de passwoid?

))))))

arc@na

Fra : Seth

Dato : 19-04-02 05:54

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> "Jens Ole Henriksen" <yenz@skovhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

LOL!!!

"Ken sent me"

Jeg har udvekslet et par emails med Al og han lyder til stadigvæk at være
rimeligt pissed over at Sierra holder på rettighederne, da han også gerne
vil have spillet frigivet (har spurgt)
Grunden til at de gør det er at der jo engang for et stykke tid siden skulle
komme et Leisure Suit Larry 8 (som gik i vasken, da Al blev fyret fra
Sierra)..så Larry ligger i køleren og fryser...og Al har ikke penge og
programmører (og rettigheder=penge) nok til at starte det selv.

hehe jo det var også ham som lavede Donald Ducks playground...damn jeg
brugte også mange timer engang på min C64 og det spil...det er ret griner at
prøve igen efter så mange år...

Mvh

Seth

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 09:08

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ken sent me"

OK, you can come in. But STAY AWAY FROM THE REMOTE! )

--
arc@na

Fra : Jens Ole Henriksen

Dato : 19-04-02 09:27

Tak for respons, nu vil jeg gå i gang med at spille....
jens ole henriksen