Nekrolog over denne gruppe
Fra : Lars Deleuran

Dato : 18-04-02 18:48

Den kan skrives ganske kort:
Aldrig har så mange kloge hoveder kaster så meget mudder i hovedet på
hinanden uden at det flyttede noget som helst indenfor slægtsforskning.

Lars Deleuran

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-04-02 19:38

On Thu, 18 Apr 2002 19:47:49 +0200, Lars Deleuran wrote:

>Den kan skrives ganske kort:
>Aldrig har så mange kloge hoveder kaster så meget mudder i hovedet på
>hinanden uden at det flyttede noget som helst indenfor slægtsforskning.

I og med at du skriver en nekrolog, må du åbenbart betragte gruppen
her som død. Ikke desto mindre befamler du den, og dermed er det
nekrofili du har gang i. Bvadr!!!!

Har *dit* indlæg flyttet noget som helst?

Det er stadig langt den overvejende del af alle indlæg der "handler om
slægtsforskning" og dem du mener ikke gør, koncentrerer sig i ganske
få, men lange, tråde. SÅ IGNORER DEM DOG!!!!!!!!!!!

Kurt Hansen

Fra : dannebrog

Dato : 18-04-02 22:05

Så nemt kan det ikke siges. Mængden af indlæg, som skæmmer denne NG, er så
mange, at folk holder op med at kigge forbi - DET ER SYND for dem og for
alle andre, der gerne vil bruge denne gruppe til slægtsforskning.

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk
dannebrog@post.tele.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 19-04-02 08:40

<lars.deleuran@mail.dk> wrote:

>Den kan skrives ganske kort:
klip

Hvad er der sket med delete tasten ?
for mig at se, har gruppen aldrig været mere levende
hurra for det
mvh Ebbe

Fra : alice_trauelsen

Dato : 19-04-02 18:09

Hej Lars
Jeg ved ikke hvad du har læst, men jeg har lært en masse af denne
gruppe. Jeg er nybegynder indenfor slægtsforskning og kigger dem igennem
og ser hvad jeg kan bruge. Hvis der er noget jeg ikke syntes om, så
lader jeg vær med at læse det. Så simpelt er det og så kort kan det
siges. Et lille ekstra hvis du syntes det er så dårligt hvorfor så lægge
ud med mudder kastning.

Mange hilsner
Farmor Alice

http://www.kandu.dk/

Fra : Freddie Westergaard

Dato : 20-04-02 07:23

Både her i gruppen og ude i samfundet er der altid en lille håndfuld mænd
der er oppe at toppes om ingenting, men her har man mulighed at blive fri
for støjen.
Har du Outlook kan du gå i meddelelser og blokere for omtalte, og så er
gruppen stadig interessant.

hilsen fra bruger på sidelinien.

Freddie Westergaard.