Fight Club
Fra : Jakobsen

Dato : 03-02-01 10:40

Jeg er ved at skrive 3.g's opgave om denne, og jeg tænkte om der var nogen
der vidste hvor man kan få fat i en god analyse af den?
Analyser af bogen kan også godt bruges.

Mvh

Mads-Peter

Fra : Ole Mølgaard

Dato : 03-02-01 10:48

"Jakobsen" <eusja@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at skrive 3.g's opgave om denne, og jeg tænkte om der var nogen
> der vidste hvor man kan få fat i en god analyse af den?

> Analyser af bogen kan også godt bruges.

Jeg tror næsten, filmen er for ny, men jeg ved ikke om nogen har analyseret
bogen. Jeg vidste faktisk ikke, at filmen vart baseret på en bog. Hvad
hedder den, forresten - og hvem har skrevet den?

Ole

Fra : Jakobsen

Dato : 03-02-01 11:50

Bogen er skrevet af Chuck Palahniuk og hedder bare Fight Club. Den er fra
1996. Den er skæg at læse efter man har set filmen! Bog og film er meget
ens, men de har nogle små forskelle som gør det vær at læse bogen!

Fra : Ole Mølgaard

Dato : 03-02-01 12:26

> Bogen er skrevet af Chuck Palahniuk og hedder bare Fight Club. Den er fra
> 1996. Den er skæg at læse efter man har set filmen! Bog og film er meget
> ens, men de har nogle små forskelle som gør det vær at læse bogen!

Den må jeg straks checke ud!

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 05-02-01 12:42

Hail "Ole Mølgaard" <omoe96@obel.auc.dk>. Walk in wisdom toward them
that are without,

>Den må jeg straks checke ud!

Siger du lige til hvis du finder et godt online-sted at bestille
bogen?
--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Mouritzen.

Fra : Jakob Raunsø

Dato : 03-02-01 22:13

Hejsa

"Jakobsen" <eusja@e-box.dk> wrote in message
> Jeg er ved at skrive 3.g's opgave om denne, og jeg tænkte om der var nogen
> der vidste hvor man kan få fat i en god analyse af den?
> Analyser af bogen kan også godt bruges.

Jeg søgte lige på www.google.com med søgeordene "fight club analysis"

Fik bl. a. denne:
http://www.garnetsigma.com/fightclub/

Der står vidst en del.

Venlig hilsen, Jakob Raunsø

Fra : Jakobsen

Dato : 04-02-01 10:32

Jacob, du er fan'me en knag! Skidelækkert, tak skal du have!