8310 contra T68 ?
Fra : Per Fogtmann

Dato : 18-04-02 15:26

Hej Ng

Jeg er ved at købe nye mobil, og kunne godt tænke mig at høre jers mening.
Mit valg står mellem en 8310 og en T68. Jeg er nok mest til en T68, men er
den de 1000 kr. mere værd en en 8310 ? Er der nogel fejl ved disse to
telefoner man skal være opmærksom på, som er tilfældet ved min nuværende
8210...(display)

På forhånd tak for hjælpen

Per Fogtmann

Fra : Lasse Høeg

Dato : 18-04-02 20:22

> Mit valg står mellem en 8310 og en T68. Jeg er nok mest til en T68, men

Køb T68i. Hvis du vil have 8310, så køb istedet 6510 og spar de kr. 400,-

Fra : Anders HJ

Dato : 18-04-02 23:14

> [...]
> den de 1000 kr. mere værd en en 8310 ? Er der nogel fejl ved disse to
> telefoner man skal være opmærksom på, som er tilfældet ved min nuværende

Nu kommer det an på dit forhold til pris kontra funktionalitet, men jeg
synes bestemt at T68 er mindst 1000 kr mere værd end 8310. Du kan faktisk
næsten ikke sammenligne de to telefoner, da de virker som om de er fra to
forskellige tidsaldre når man sammenligner dem i hånden.

Som sagt kan du få den nye T68i (redesignet T68 med SonyEricsson brand) nu.
Hvis du køber en T68 skal du vente helt til engang i maj for at få opdateret
softwaren til den samme som T68i (som indeholder en del nye seje
funktioner).

Synes klart du skulle prøve at sammenligne de to telefoner med hinanden, så
vil du se hvad jeg mener.

Anders

Fra : wheeeeeeee

Dato : 21-04-02 04:12

> [...]
> den de 1000 kr. mere værd en en 8310 ? Er der nogel fejl ved disse to
> telefoner man skal være opmærksom på, som er tilfældet ved min nuværende

8210 - den har vist ikke engang MMS...

Fra : wheeeeeeee

Dato : 21-04-02 04:13

> 8210 - den har vist ikke engang MMS...

hov, eller 8310 for den sags skyld

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-04-02 11:17

Lade os lige starte med en stor fejl ved 8310, den er lavet af nokia!!
8310 har som sagt ikke
- MMS
- Farvedisplay
- Ikonbaseret menu
- Bluetooth
- Tri-band
Det var bare nogle af de ting der er til forskel
"wheeeeeeee" <dont.spam.me@n-o-n-e-x-i-s-t-i-n-gdomain.com> skrev i en
meddelelse news:a9taom$2sn0$1@news.cybercity.dk...