Global Operations Spørgsmål...
Fra : Daniel-San

Dato : 18-04-02 15:38

Davs.

Sad og læste at man kan spille single player med team-mates på, som så er AI
kontrolleret - For at være sikker, så spørger jeg her om det betyder at man
også kan ha' en kammerat på sit hold der spiller fra en anden computer,
eller om det er begrænset til AI spillere? - Nogen der har spillet eller ved
hvordan det lige virker?.

Mvh Daniel-San

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-04-02 22:01

"Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> også kan ha' en kammerat på sit hold der spiller fra en anden computer,
> eller om det er begrænset til AI spillere? - Nogen der har spillet eller

elendigt spil, ikke pengene værd overhovedet.

Fra : Renegade

Dato : 19-04-02 10:55

Peter Larsen <????Trump@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbf3395$0$26625$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Daniel-San" <bluwduch@wanadoo.dk> wrote in message

> AI
> man
> ved

> elendigt spil, ikke pengene værd overhovedet.

Syntes nu det er ganske sjovt. tror ihvertfald det kan spåarke rimeligt røv
i multiplayer.
har dog ikke forsøgt mig endnu, men banerne har mange krinkelkroge og
smuthuller, så mon ikke?
Så vidt jeg kan forstå er det muligt at have kammerater på sit eget hold.
Jeg har ikke prøævet multiplayer som sagt,
men har spillet singleplayer.