Hjælp med parametre... Pfh. tak
Fra : El Jayz

Dato : 18-04-02 15:17

Jeg har en java-applet, som skal virke som dropdown menu. Jeg benytter
samtidig rammer og derfor skal link'sne pege på forskellige rammer. Men når
først denne er initialiseret:

<param name="target" value="_top">

Hvordan ændrer jeg den så til f.eks. "hovedramme"?
Jeg har prøvet bare at skrive:

<param name="target" value="hovedramme">

før et link, men det virker ikke. Det er ligesom om, at når først den har
fået en værdi, så kan den ikke ændres?

________
/El Jayz
Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
så mener du aldrig hvad du siger.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-02 16:19

Thu, 18 Apr 2002 16:16:33 +0200, skrev "El Jayz"
<eljayzTRAET_AF_SPAM@Hotmail.com>:

>Jeg har en java-applet, som skal virke som dropdown menu. Jeg benytter
>samtidig rammer og derfor skal link'sne pege på forskellige rammer. Men når
>først denne er initialiseret:

Mig bekendt kan du linke til et vindue i en javapplet.

Kan du ikke uploade apletten på en side, så vi kan se den, så er
det muligt, at der kan findes en løsning.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : El Jayz

Dato : 18-04-02 18:17

"Knud Gert Ellentoft" skrev:

> Mig bekendt kan du linke til et vindue i en javapplet.
>
> Kan du ikke uploade apletten på en side, så vi kan se den, så er
> det muligt, at der kan findes en løsning.

Hejsa! Det er denne det drejer sig om:
http://home.worldonline.dk/~jesshart/
Det er kun en begyndelse og nogle tanker...

Mvh. El Jayz

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-02 19:32

Thu, 18 Apr 2002 19:16:45 +0200, skrev "El Jayz"
<eljayzTRAET_AF_SPAM@Hotmail.com>:

>Det er denne det drejer sig om:

Desværre ikke nogen løsning på den.