White Horse
Fra : Soren Bovbjerg

Dato : 18-04-02 14:26

Hej

Jeg søger nogle eksempler på melodier hvor man har samplet fra White Horse
(af Laid Back).

Den Gale Pose har vist bl.a. benyttet det (men hvad hedder titlen).

Derudover har jeg fundet eksempler med Shaggy og Monifah.

Har I andre?

Mvh
Søren

Fra : Claus Jungersen

Dato : 18-04-02 14:42

"Soren Bovbjerg" <musicaze@_studpido.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg søger nogle eksempler på melodier hvor man har samplet fra White Horse
> (af Laid Back).
>
> Den Gale Pose har vist bl.a. benyttet det (men hvad hedder titlen).

Jeg er ret sikker på at de har samplet Laid Back i "den dræbende joke".

Hilsen
Claus Jungersen

----
www.electraum.com
www.clausjungersen.dk/k5

Fra : Troels

Dato : 18-04-02 14:43

> Jeg søger nogle eksempler på melodier hvor man har samplet fra White Horse
> (af Laid Back).
>
> Den Gale Pose har vist bl.a. benyttet det (men hvad hedder titlen).
Den dræbende joke

> Derudover har jeg fundet eksempler med Shaggy og Monifah.
>
> Har I andre?

Black Eyed Peas - Be Free
Bone Thugs-N-Harmony - Evil Paradise
Monifah - Touch It

/Troels

Fra : Soren Bovbjerg

Dato : 18-04-02 18:46

Claus og Troels:

Tusind mange tak. Hvis I skulle komme i tanke om flere så tøv ej

Mvh
Søren