MS Windows
briani 27239
WinXP og slet filer af scandisk
Fra : Herbert

Dato : 18-04-02 12:50

Hey

Min maskine gik død i går og da jeg genstartet. Så kørte den scandisk Fint
nok, men scandisk slet nogle filer Hvordan får jeg fingerene i dem ? De
kan vel genskabes eller hvad ?

På forhånd tak
Herbert

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-02 15:42

Thu, 18 Apr 2002 13:49:34 +0200, skrev "Herbert"
<Herbert007@hotmail.com>:

>Hvordan får jeg fingerene i dem ? De
>kan vel genskabes eller hvad ?

Ikke i praksis - desværre.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Herbert

Dato : 18-04-02 15:58

> Ikke i praksis - desværre.

Det er sq da dødsygt Men amnge tak!

Herbert

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-04-02 16:16

Hvis det var text filer kan du se i found000 biblioteket om der er
noget du kan bruge. Ellers geninstaller dem fra backup eller original
diske.