spil til lille netværk
Fra : @111

Dato : 18-04-02 11:45

Hej,
jeg skal bruge et par spil til et netværk på ca. 10 pc'er(500 mhz, 4-8 mb
grafikkort :( og ca 128 mb ram). Alle genrer er interessante, freeware og
købespil. I øjeblikket kan jeg kun få Red Alert 2 og Doom til at køre, men
ved heller ikke rigtig hvad jeg skal lede efter.. Any ideas?

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 18-04-02 12:05

"@111" <ivt44@hotmail.com> wrote in message
> [...]
men
> ved heller ikke rigtig hvad jeg skal lede efter.. Any ideas?

bzflag.org

Fra : M. Myers

Dato : 18-04-02 12:30

Carmageddon eller NFS2-3

Mike

Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 15:43

Hvorfor prøver du ik bare nogle af de spil folk foreslårr dig ovre i
dk.spil.computer ?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,