Hej Jens
Mange tak for dit hurtige forslag. Vi har ikke skiftet mailudbyder, så det
kan ikke være forklaringen.
mvh
Erik
"Jens Gyldenkærne Clausen" <jc@dmf.dk> wrote in message
news:Xns91F488E2F4160jcdmfdk@130.225.247.90...
> "Erik Andersen" <erik_a@post3.tele.dk> skrev:
>
> > Det medfører, at kvitteringerne ligge i udbakken og ikke kan
> > sendes.
>
> Har du skiftet mailudbyder? Og modtager du stadig mails på den
> gamle adresse?
>
> Som regel kan man kun sende emails via den internetudbyder man
> benytter aktuelt. Jeg henter selv post fra fire forskellige
> mailservere - men det er kun den ene jeg kan sende på. Ved svar
> vælger Outlook altid den mailserver som den modtagne mail er sendt
> med - og det gælder altså også kvitteringer.
>
> Så vidt jeg ved kan man ikke ændre det permanent, men har man en
> mail der ikke bliver sendt (dvs. bliver liggende i udbakken) kan
> man åbne den dér, og vælge "Send med" (klik på pilen i højre side
> af Sendknappen). Det virker selvfølgelig kun hvis man har flere
> mailservere at vælge imellem.
>
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen
> MF (medlem af FIDUSO -
www.fiduso.dk)