CISCO newbie mangeler starthjælp
Fra : Henrik Holm Jensen

Dato : 18-04-02 09:51

Hej

Jeg er GRØN indenfor konfiguration af cisco udstyr, og mangler nogle tips og
URL's til gode steder at starte oplæringen til opsætning og vedligehold af
switche.

Jeg er især interreseret i howto's, referencer og artikler til flg.:
modeller:
Catalyst 4006
Catalyst 3550XL
Catalyst 3548XL

TAK

--
Henrik

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 18-04-02 14:27

> Jeg er især interreseret i howto's, referencer og artikler til flg.:
> modeller:
> Catalyst 4006
> Catalyst 3550XL
> Catalyst 3548XL

http://cisco.com finder du mange konkrete konfigurationseksempler, hvis
du søger efter hvad du helt konkret ønsker.

Jeg vil dog sige, at hvis du er helt grøn bør du nok ikke starte op med at
omkonfigurere hele dyngen på en gang

En CCNA (grundlæggende cisco certificering) vil hjælpe dig med at undgå de
værste fejl og være grundlaget for et videre studie inden for udvalgte
emner.

mvh
Niels Henrik Egebjerg