Mystisk cd-rom "format"
Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 18-04-02 09:37

Hvis man lægger vejen forbi en af Nordea bankens filialer, så kan man
få en lille cd-rom med "Demo af Netbank". Cd'en er i
"kredit-kort-format".....

Jeg kan næppe forestille mig, at det kan lade sig gøre at bruge cd'en
i en iMac med cd-sprække, ja den kan vel godt komme ind, men ud???.
Den er da også påført teksten "Må kun benyttes i pc'er med almindelig
cd-skuffe". Og det siger vist også det hele, der er altså stadig ikke
mulighed for at bruge en mac til netbank, i hvert fald ikke i
Nordea....

Fra : Ben Knudsen

Dato : 18-04-02 09:48

jacobsen@dsr.kvl.dk writes:
> [...]
>cd-skuffe". Og det siger vist også det hele, der er altså stadig ikke
>mulighed for at bruge en mac til netbank, i hvert fald ikke i

Skal vi nu lige skille æbler og pærer ad... mini-cd'erne kan ganske
rigtigt ikke proppes i et slot-in drev. Heller ikke på en pc.
Om netbank funker på mac eller ej har ikke noget med det at gøre (bortset
fra at det også er irriterende).

Mvh Ben

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 18-04-02 14:33

> Om netbank funker på mac eller ej har ikke noget med det at gøre (bortset
> fra at det også er irriterende).

Helt rigtigt, det var jeg også godt klar over. Det var også ment sådan
lidt for sjov. Det kan være, at jeg skal prøve at bruge nogle af de
der smilyes en gang imellem, det ville nok havde været passende i
dette tilfælde.