Sweiss-træning!
Fra : Germaine Nielsen

Dato : 18-04-02 07:43

Hej med alle jer hundevenner!

Er der nogle, der kan hjælpe mig med at starte min hund op med gode
tips til opstart på Sweiss-spor? Hunden er nu 5 mdr. gammel og har en
supernæse, som bare venter på at blive udfordret.

MVH Germaine

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 18-04-02 14:21

Fra : Kosmonauten

Dato : 18-04-02 23:46

Hej Germaine,
jeg fik et par tips af "Malle Brok" (Tikki's "Mor"),
ikke fordi "vi" skal til at være proffer, men det er kanon spændende især
fordi tøsen her også har en supernase ;c)
Hils flokken i Sdr. Sejerslev fra
Martin & Laika (Ja vi lever "papirløst" ;c) )

Fra : Jo-Ann

Dato : 19-04-02 00:39

Hej Germaine !

Jeg har trænet en del schweiss med begge mine hunde, og går også lige pt.
på et kursus, hvor hovedformålet er at jeg (og en anden) skal lære nok om
det til at kunne undervise andre. Vi har så tænkt os at starte et schweiss
kursus op i det sydjyske til efteråret, nok omkring september (der er min
lille ny nok ved at være "klar").

Men så vidst jeg forstår vil du gerne ud til nu "nu her" - ikke sandt ?

Det kursus jeg pt. går på er det desværre ikke muligt at melde sig til
mere - en skam jeg ikke vidste lidt tidligere du var interesseret i
schweiss-træning.

Mvh

Jo-Ann

Fra : Germaine Nielsen

Dato : 23-04-02 07:53

Hej Jo-Ann

Det var da pænt af dig at komme med en kommentar til dette spørgsmål -
hvordan går det med hvalpene? Joooo, jeg vil da gerne snart i gang,
men jeg venter til hendes tandskift er ovre + jeg har jo som sagt 3
hunde at tage mig af, så jeg kan sagtens vente med seriøs træning til
efteråret - jeg vil da gerne være med til at træne sammen med jer! Jeg
skal jo til Markprøve med den store hvide her i weekenden og LP +
udstilling i næste weekend, så jeg ved, hvad de næste 14 dage skal gå
med. På torsdag kører vi til Augustenborg for at få gode råd til
LP-træning, da der ikke rigtigt er noget her i området..... Det er en
tur på ca. 1½ times kørsel hver vej!! Men hvad gør man ikke, hvis man
er bare lidt ambitiøs Vi snakkes ved lige pludseligt

MVH Germaine