taletids kort i sverige ?
Fra : sn00pydk

Dato : 18-04-02 00:14

Hej jeg skal opholde mig i sverige i løbet af sommeren og konen skal
kunne
ringe til mig..og tænkte mig at købe et svensk taletids kort hvilket er
det
billigste ??

Hilsen Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-04-02 06:29

"sn00pydk" <sn00pydk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne
> ringe til mig..og tænkte mig at købe et svensk taletids kort hvilket er

De koster mig bekendt alle SEK 350,- for et startsæt med SEK 250,-
taletid inkluderet. Jeg var dog så heldig at "score" et tilbud for SEK 129,-
sidste sommer med SEK 99,- kr taletid inkluderet hos Europolitan.

Claus

Fra : søren poulsen

Dato : 20-04-02 12:18

> [...]
> kunne
> ringe til mig..og tænkte mig at købe et svensk taletids kort hvilket er

hvor i sverige skal du opholde dig?
der er ikke lige god dækning allesteder har selv mange problemmer med
comvig.
telia og europolitan har fin dækning efter min mening
hos telia har du mulighed for at kunne få gprs på et taletidskort hvis du
har det behov

www.telia.se
www.europolitan.se

--