Behind Enemy Lines....holder den ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-04-02 00:08

Påtænker at kigge nærmere på DVD'en, her til weekenden.

Men jeg har hørt så forskelligt om filmen, at jeg ikke rigtigt kan bestemme
mig for, om jeg gider se den...

Er den over the top amerikansk, med alt hvad det indebærer, af close-up's af
flag, der blafrer....i slowmotion....i vinden, og ualmindeligt kedelige
good-guys og forudsigelige og fuldstændigt 2 dimensionelle badguys ?

Info modtages med kys hånd.

Thomas

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-04-02 08:16

> Men jeg har hørt så forskelligt om filmen, at jeg ikke rigtigt kan
bestemme
> mig for, om jeg gider se den...

Efter min mening en af de bedre film sidste år. - Absolut
anbefalelsesværdig.

Det er ved at være længe siden jeg så den sidst, men jeg mindes ingen
blafrende flag i slow - Eneste ting man måske skal abstrahere fra, er
det faktum, at både tyskere og russere taler engelsk....på den anden side,
er jeg ikke overbevidst om at Ed Harris´es tyske ville virke mere
overbevisende.

Fra : Casper Lyngsø

Dato : 18-04-02 09:15

"Ole Sørensen" <whocares@e-mail.dk> wrote in message

> [...]
> det faktum, at både tyskere og russere taler engelsk....på den anden side,
> er jeg ikke overbevidst om at Ed Harris´es tyske ville virke mere

Ed Harris? Tyskere? Tror du kommenterer en helt anden film. Måske er det
Enemy at the Gates du tænker på?

Anyways; Behind Enemy Lines er en kedelig film, man til nød kan sætte på
TV'et på tømmermandssøndag.

Caz

Fra : Ole Sørensen

Dato : 18-04-02 09:48

> Ed Harris? Tyskere? Tror du kommenterer en helt anden film. Måske er det
> Enemy at the Gates du tænker på?

DOHHH....Du har ret! - Beklager.....Det var "Enemy at the gates" jeg tænkte
på...damn....min fremskredne alzenheimer bliver da også værre & værre for
hver dag der går

Fra : Peter Holm

Dato : 21-04-02 08:18

hejsa,
den er fuldstændig som du frygter.
"Don't worry - We'll bring you home son"

/peter

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-04-02 09:37

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message
> [...]
> flag, der blafrer....i slowmotion....i vinden, og ualmindeligt kedelige
> good-guys og forudsigelige og fuldstændigt 2 dimensionelle badguys ?

Det er klart den dårligste film jeg nogensinde har set med Gene Hackman.
Undgå den!

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 18-04-02 13:37

> Det er klart den dårligste film jeg nogensinde har set med Gene Hackman.
> Undgå den!

Måske ikke den værste film jeg har set, men puha, JO den er SINDSSYGT
amerikansk og kliche fyldt. Owen Wilson er også utroligt svær at tage
seriøst i sådan en rolle, den mest elendige helt jeg har set. Sjov i
Zoolander omend andet

Ikke købe på DVD anbefalelsesagtig OVERHOVEDET.

altså min mening, ik

/Peter

Fra : Brian Nielsen

Dato : 20-04-02 11:20

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Det er klart den dårligste film jeg nogensinde har set med Gene Hackman.
> Undgå den!

Bare så vi har en referenceramme: Har du set Superman IV?

Personligt synes jeg at filmen (BEL) var fint underholdene, men
vil nok mene at har man ikke set den i biografen, så kan det være ligemeget.

/Brian

Fra : Gocows

Dato : 18-04-02 19:50

> [...]
> flag, der blafrer....i slowmotion....i vinden, og ualmindeligt kedelige
> good-guys og forudsigelige og fuldstændigt 2 dimensionelle badguys ?

Har rent faktisk købt den ud fra
"jeg-har-fået-dts-og-har-brug-for-store-eksplosioner-i-en-drengerøvs-film"-p
rincippet. Og til det virker den fremragende.

Meeeen. Handlingsmæssigt er det en gang blafrende fis der netop er ekstremt
amerikansk-patriotisk, og ærligt talt ret kvalmende.

Så efter mine indkøbskriterier var det et fint køb. Sådan rent
filmmæssigt... forget about it!

Mvh

Anders