Sidder fast i C&C Renegade
Fra : Sven

Dato : 17-04-02 21:32

Hej.
Jeg kan ikke finde cheats til dette spil, og nu sidder jeg ubehjælpelig
fast. Jeg er nået til Evolution of Evil, og er nået til en gut der hedder
Raveshaw. Hvilket våben bider på ham? Jeg har prøvet alle forhåndenværende
våben undtagen rocketlauncheren og flammekasteren (mangler ammo til begge),
men han såres slet ikke.

Hvad skal der til for at nakke ham?

Sven

Fra : Allan

Dato : 17-04-02 21:45

Brug din lasergun. Hvergang at han stå stille, skal du skyde på han, eller
skal du bare have benen på nakken. Pas på, at han ikke genoplader.

Fra : Sven

Dato : 17-04-02 21:53

"Allan" <schuster@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> Brug din lasergun. Hvergang at han stå stille, skal du skyde på han, eller
> skal du bare have benen på nakken. Pas på, at han ikke genoplader.

Mener du den "lille" eller den "store" lasergun? Den store har jo kun et
skud inden reload, og den lille ser ikke ud til at skade ham.

Sven