Norske søkort i den billige kategori søges
Fra : Ellinor & Niels Otto~

Dato : 17-04-02 20:40

Vi planlægger en sommertur til Bergen og vil selvfølgelig, hvis det er
muligt, prøve at spare lidt på udgifterne til de mange søkort.
Er der nogen af Jer, som kender en kilde til at låne eller købe brugte
søkort ?
Vi har brug for kort til ruten Lindesnes - Bergen.
Med sejlerhilsen,
Niels Otto
"AUK" - GD28
Frederikssund

Fra : Frank Kristensen

Dato : 18-04-02 12:53

Hej Nils Otto,

Jeg har måske noget du kan bruge. I hvert tilfælde det Norske gæsteflag.

Kig på:
http://ntserv.fys.ku.dk/Undervisning/westwind/westwind.htm
"Køb og salg"

Eller så spørg i dk.marked.fritid.sejlads
Sejlerhilsen

Frank Kristensen
"West Wind"
"Scanmar 40"
Struer
"sailing is life....
Everything else is just details"

Fra : Ellinor & Niels Otto~

Dato : 18-04-02 21:49

Flot båd og flotte billeder, Frank !
Jeg har allerede Norsk gæsteflag.
Kig lige igennem Caledonian Canal og forbi Irland på turen til
Middelhavet. Og så giv en rapport, idet vi gerne vil en tur til
Irlands vest og syd kyst, når vi får samlet mod og tid til turen.
Med sejler hilsen,
Niels Otto
"AUK" GD28, FD

Fra : FRANK KRISTENSEN

Dato : 19-04-02 13:43

Ellinor & Niels Otto Wind-Jensen <windj@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbf31ee$0$26620$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Middelhavet. Og så giv en rapport, idet vi gerne vil en tur til
> Irlands vest og syd kyst, når vi får samlet mod og tid til turen.

Hej Niels Otto og Frue,

Tak for de flotte kommentarer om vores hjemmeside.

Sorry, vi går den direkte vej. Altså SydVest-England og så over til
La-Coruna. Altså ikke besøg på diverse Skotske Whiskey steder, og heller
ikke en hilsen til "Nelly".

I sejler i en GD 28, så er det bare at tage afsted. Husk lige på Peter M.
(Aries vindror) som lånte hans forældres båd, og "kom til" at sejle kloden
rundt inden han afleverede den igen. I FTLF regi er der 2-3 GD'er ud på
jordomsejlinger.

Peter ringede (iflg. legenden!) hjem første gang hjem fra Vestindien. Uden
at tænke på tidsforskellen --> forældrende blev temmelig meget sure over at
blive vækker klokken "midt om natten".

God tur til jer begge! I har båden som kan klarer alt, det er bare at komme
afsted!