Fiskesteder i nærheden af Holbæk
Fra : Uffe Kongsbak

Dato : 17-04-02 22:43

Hej alle!

Er der nogen der vil dele ud af deres erfaringer med fiskeri omkring Holbæk
?

Det håber jeg.....

Tilflytteren...

Fra : N.U.

Dato : 18-04-02 11:56

Isefjorden ved Ejby er god til havørreder
det er dog et par år siden jeg var der sidst da jeg er flyttet. Molen ved
Havnsø har jeg også tit set folk
fiske fra (torsk og fladfisk)
Knæk og Bræk
Hilsen
Niels

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 18-04-02 12:04

"Uffe Kongsbak skrev"

> Er der nogen der vil dele ud af deres erfaringer
> med fiskeri omkring Holbæk ?

Uha da, det var meget at bede om på en gang.
(ikke for at være hemmelighedsfuld)

Men du har Tuse å og Isefjorden lige uden for døren,
en (så vidt jeg ved) temmelig aktiv lokal forening,
som for øvrigt har fiskeriet i Tuse å.

Du bor tæt på Sejerø bugten,
og resten af den Vestsjællandske kyst.

Så bortset fra Stik Syd, hvor du kommer til at køre et stykke tid,
er det bare at komme i gang, du kan næsten ikke gå forkert.

Dette indlæg er fra en entusiastisk flue og HØ, fisker fra Nordsjælland,
som ugentligt køre, de kilometer der er, over til dit nye hjemvand.

Mvh.

Flemming Jacobsen
Save the worm´s, use á fly.

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 19-04-02 10:11

munkholmbroen og tempelkrogen, er oplagte steder..

K.

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 19-04-02 10:39

"Karsten Hammer Hansen skrev.."

> munkholmbroen og tempelkrogen, er oplagte steder..

Fy der må ikke fiskes fra munkholmbroen.

Mvh

Flemming Jacobsen
Save the worm´s, usr á fly.

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 20-04-02 10:08

> "Karsten Hammer Hansen skrev.."

> "Flemming Jacobsen skrev.."
>Fy der må ikke fiskes fra munkholmbroen.
>
> Mvh
>
> Flemming Jacobsen
> Save the worm´s, usr á fly.

Det skulle iflg. pålidelig kilde "Karsten" være tilladt at fiske fra
Munkholmbroen,
Bare ikke i den fredningstid, der ved skiltning, oplyses på stedet.

Dette er nyt for mig, og jeg siger derfor undskyld.

Jeg vil dog ikke, være at finde der. Tilladelse eller ej.

Mvh

Flemming Jacobsen.
Save the worms, use á fly.

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 21-04-02 12:33

hm.. må man ikke fiske fra munkholmbroen.. Der fiskes da på nogle
tidspunkter af året, så jeg gik ud fra at det var lovligt, men der tager man
måske fejl..

Det beklager jeg så, det var ikke for at lokke folk ud i problemer..

K.