TDC giver ikke support på XP
Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 17-04-02 19:30

TDC giver ikke support på winXP og ATM, de vil hellere sælge en ny (
opgraderet ) løsning ... så kunder som jeg kan passe sig selv efter en
opgradering af computeren ......

lige meget hvilken løsning jeg vælger for at slippe af med ATM, koster det
en konvertering ... svineri

jeg er træt af TDC's måde at behandle folk på ... TDC har vist hørt "der er
noget galt i toppen, noget der trænger til at skiftes ud " for lidt ... der
sidder et par spader og kun tænker penge ... indtil kunderne stikker af så
sætter de redningsbådene i vandet og ringer til deres Xkunder om de vil
tilbage ... TDC SUX

johnny

-The Face Means Nothing But I'll Never Forget The Tits-

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-04-02 20:07

"*** J o h n n y ***" <lowlife@sol.dk> skrev i en meddelelse
> TDC giver ikke support på winXP og ATM, de vil hellere sælge en ny (
> opgraderet ) løsning ... så kunder som jeg kan passe sig selv efter en
> opgradering af computeren ......

Øhhhh - er det ikke Microsoft der skal/bør/kan yde support på Windows
XP....?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 17-04-02 20:34

nu omhandler denne gruppe xDSL ... så hvad tror du selv det drejer sig om
???

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-04-02 22:21

> "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse

> nu omhandler denne gruppe xDSL ... så hvad tror du selv det drejer sig om
> ???

Det gør denne gruppe da så ganske rigtigt - hvorfor poster du så i denne
gruppe når dit spm går på support af Windows XP.....?

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det fra
som du ikke kommenterer ?
Læs evt. mere her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-04-02 20:33

On Wed, 17 Apr 2002 20:29:54 +0200, "*** J o h n n y ***"
<lowlife@sol.dk> wrote:

>lige meget hvilken løsning jeg vælger for at slippe af med ATM, koster det
>en konvertering ... svineri

Nej, hvor er det synd for dig.
Det er virkelig TDC's skyld at du ønsker at skifte OS til et der ikke
har direkte suport for ATM.

Og det der er mest synd for dig er næsten er der nok ikke er nogen her
der gider at fortælle dig hvordan du kan få winXP til at virke med
ATM,,,

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 17-04-02 21:31

Ivar Madsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Og det der er mest synd for dig er næsten er der nok ikke er
> nogen her der gider at fortælle dig hvordan du kan få winXP til
> at virke med ATM,,,

Er det bare mig eller lyder det der bare en kende barnligt?

--
Mvh. Palle Hans Jensen

Op i røven med de 8 bit!

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-04-02 21:37

On 17 Apr 2002 20:30:49 GMT, Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk>
wrote:

>Er det bare mig eller lyder det der bare en kende barnligt?

Det kan sku godt være, men et pattebarn taler man ikke til i samme
sprog som voksne mensker,,,

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 17-04-02 22:21

Ivar Madsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det kan sku godt være, men et pattebarn taler man ikke til i samme
> sprog som voksne mensker,,,

Nej. Man lader sgu da være med at svare personen. Ingen er vel i
tvivl om at manden hæmningsløst brokker sig.

--
Mvh. Palle Hans Jensen

Op i røven med de 8 bit!

Fra : Allan Olesen

Dato : 18-04-02 00:20

Palle Hans Jensen <diesel@pokerface.dk> wrote:

>Op i røven med de 8 bit!

Jeg er stolt. Når jeg om en fyrre års tid skal gøre op,
hvad jeg fik udrettet med mit liv, kan jeg sige:

"Jeg fik påvirket en masse menneskers signaturer på usenet."

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-04-02 12:24

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Jeg fik påvirket en masse menneskers signaturer på usenet."

Du kom også med i Hall Of Shame:
http://www.makr.dk/go.php3?citater

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 20-04-02 21:45

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

> Du kom også med i Hall Of Shame:
> http://www.makr.dk/go.php3?citater

406 Not Acceptable
This proxy server will not relay http streams containing the word "Charbax".

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 18-04-02 17:24

Er du spasser?

1: windows xp har support for atm
2: prøv da at hjælpe istedet for dit snask.

Og ja det er sgu teledanmarks problem, der windows 2000 kom ud skulle vi
lede og lede på nettet før vi fandt udaf de 40 , (0) som man skulle bruge
under configurationen.

plz smut ivar og prøv hjælp istedet.

og ja teledanmarks adsl/atm køre fint på windows xp.

og vi er nok rimelig træt af at høre om din lort news server/kat

smut smut

regards Thomas

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-04-02 19:33

Thomas Rasmussen wrote:
> Er du spasser?

*plonk*

/Søren F.

Fra : morten L

Dato : 17-04-02 21:19

> [...]
>

> --
> ===========================================
>
> -The Face Means Nothing But I'll Never Forget The Tits-

http://www.dsl-faq.dk/ne1/winxp.asp

Mvh. Morten

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 19-04-02 05:40

mange tak til Thomas Rasmussen & morten L.

og til Palle : jeg er også ude på at brokke mig, men din hjælp var vist ikke
at finde, så tak for ingen ting til dig og dine venner ivar & Søren

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 19-04-02 08:10

*** J o h n n y *** wrote:

> johnny
>
> "*** J o h n n y ***" <lowlife@sol.dk> skrev i en meddelelse

Du bør/skal skrive under det citerede.
Ellers lever du ikke op til de abonnementsbetingelser du selv har
skrevet under på.
Læs mere på www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT: dk.admin.netikette

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-04-02 12:25

> så tak for ingen ting til dig og dine venner ivar & Søren

Har du helt forstået princippet i Usenet?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 21-04-02 00:19

nej men kom og forklar mig det

johnny

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-04-02 09:05

Start med at læse om netikette på www.usenet.dk

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Preben Christensen

Dato : 24-04-02 22:44

Folk der kører XP burde selv sætte sig ind i dette styresytem inden de
installere det, så ville alle problemer være løst. Det er det mest simple
styresytem til dato at finde rundt i

Hilsen Preben

Fra : Jens

Dato : 24-04-02 23:58

"Preben Christensen" <christensendunder@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Folk der kører XP burde selv sætte sig ind i dette styresytem inden de
> installere det, så ville alle problemer være løst. Det er det mest simple
> styresytem til dato at finde rundt i

Nu er det jo ikke lige alle der er supergode til teknik. Betyder det at de
skal undlade at bruge computeren ?

Jens

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-04-02 08:44

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> writes:

> [...]
>
> Nu er det jo ikke lige alle der er supergode til teknik. Betyder det at de

Fantastisk ide ;)