Mangler en crack
Fra : Spokie

Dato : 17-04-02 17:56

Jeg har downloaded serious sam 2 filen hedder
SERIOUS.SAM.THE.SECOND.ENCOUNTER-DEViANCE.(Y).ShareReactor via edonkey den
indeholder en crack men den virker ikke

Jeg har ledt på astalavista, sharereactor, filenexus, crackfind crack.am,
the crack network men nope ingen af dem virker.

Så pleease hvis der en eller flere det har den må jeg nok ikke få den ??

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 19:10

Slet posten slet posten slet posten

Du bliver flamet af dem der går i kirke hver søndag,
mister sin mødom på bryllupsnatten og ellers lever livet efter bibelen!

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-04-02 19:28

Dopedog KDC wrote:
> [...]
>
> Du bliver flamet af dem der går i kirke hver søndag,
> mister sin mødom på bryllupsnatten og ellers lever livet efter

Hva der Ronnie var det en af dine legekammerater nede fra klubben. Kan i
ikke bare mødes bac cykelskuret imorgen og udveksle jeres Absolute Music
cd'ere.

Det er utroligt at i på din planet er det at være imod softwarepirater lig
med religion. Blev du kneppet af din konfirmationspræst eller er der en
anden grund til at du kører så meget på det religiøse.

Michael

Fra : Dopedog KDC

Dato : 17-04-02 20:48

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message

> Hva der Ronnie var det en af dine legekammerater nede fra klubben. Kan i
> ikke bare mødes bac cykelskuret imorgen og udveksle jeres Absolute Music
> cd'ere.

Absolute Music? Skal vi vædde med at du hører mere popmusik end jeg gør?

> Det er utroligt at i på din planet er det at være imod softwarepirater lig
> med religion. Blev du kneppet af din konfirmationspræst eller er der en
> anden grund til at du kører så meget på det religiøse.

APG = De højere magtere... Gud, Jesus og Moses står bag APG, vidste du ikke
det?

Og nej jeg blev ikke kneppet af min konfirmationspræst... Men så heldig var
du vist ikke??

Jeg vil nu heller ikke mene jeg "kører meget på de religiøse" men dem der er
imod warez lever vel efter "Det 7. bud" -Man må ikke stjæle- .... oder was?
(det betyder "eller hvad" på tysk lille Michael)

-Ronnie

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-04-02 09:08

Dopedog KDC wrote:
> "Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message

> Absolute Music? Skal vi vædde med at du hører mere popmusik end jeg gør?

OK. 100 kr på at du har flere popskiver i din samling end jeg har.

> [...]
ikke
> det?
>
> Og nej jeg blev ikke kneppet af min konfirmationspræst... Men så heldig

Der var hvis en snert af jalousi der Men nej havde sgu ikke rigtig nogen
konfirmationspræst

> Jeg vil nu heller ikke mene jeg "kører meget på de religiøse" men dem der
er
> imod warez lever vel efter "Det 7. bud" -Man må ikke stjæle-

Næh vi holder os til den danske straffelov
..... oder was?
> (det betyder "eller hvad" på tysk lille Michael)

Tak for påmindelsen. Der er sgu så lang tid siden jeg har gået i folkeskolen
men jeg kan forstå du er noget tættere på.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

FUT til dk.snak.mudderkastning for denne tråd bruges kun til at svine folk
til hvilket da er meget sjovt

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-02 20:25

ROLF ;)

Du styrer for tiden med de fede remarks ronnie !!!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-04-02 23:56

Ronnie drop det, du har ikke hverken intelligensen, eller magt nok over det
skrevne ord, til at virke andet end småbøvet.
Du er ikke en gang rigtig latterlig, mere bare lidt sørgelig på en desperat
og kikset måde.

Et løst skud fra hoften er at du kører knallert 45 og synes det vildeste er
at køre ræs på den sammen med gutterne ude fra det sociale boligbyggeri...
Am I close ??
Hvorfor smutter du dog ikke over i warez gruppen og hænger ud der istedet
for at blive irriteret over os hellige bibeltampere ?
Derovre gider de måske heller ikke høre på dig ?

Opgiv kampen Ronnie, du vil bare blive mere og mere til grin hver gang du
poster endnu et forsøg på at være smart.
HOV forresten... husk lige at vend kasketten sidelæns inden du smutter ned
til gutterne, ellers tror de bare at du er blevet hellig og alting.

Mikkel

Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 04:25

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> wrote in message
> [...]
> HOV forresten... husk lige at vend kasketten sidelæns inden du smutter ned
> til gutterne, ellers tror de bare at du er blevet hellig og alting.

Årh hvad du er sej! Undskyld Mikkel ræv, undskyld undskyld undskyld! Du er
bare for sej mand!

Det har du aldrig hørt nogen sige før hva?

Nå men anyway, Hr. Kilo øhh GRAM, går det godt med kæresten? Altså Michael
Petersen? I hygger jer nok rigtigt i himmelsengen om aftnen hva? Klamme
bøssekal

-Ronnie

Fra : Herold³

Dato : 18-04-02 05:41

> Nå men anyway, Hr. Kilo øhh GRAM, går det godt med kæresten? Altså Michael
> Petersen? I hygger jer nok rigtigt i himmelsengen om aftnen hva? Klamme
> bøssekal

Hvad er der i vejen med at være homoseksuel, og hvorfor fanden skal dem med
en anden seksualitet blandes ind i jeres bovlamme mudderkastning?

Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 05:55

Du er også homo ka jeg forstå?

-Ronnie

Fra : Highlander

Dato : 18-04-02 08:00

Hvis du skal flamme folk bør du nok prøve at ramme dem på noget der er lidt
hold i
istedet for at bare at køre på din egen homofobi - den kommer du nok
alligevel over, når du igang finden din egen sexpreferance - lige nu er du
usikker på om du selv er homoseksuel, men bare rolig, det er tanke de fleste
drenge går med - men det går over når du har prøvet at have en kæreste eller
2 . Men du skal nok prøve at komme lidt ud blandt andre, det hjælper ikke
meget på dine sexuelle frustrationer at du sidder inde på dit værelse og
river den af til internettet.

Hvis du vil deltage i en offentlig debat bør du nok gøre dig klart at der
forventes en saglig argumentation, hvis du vil have et sagligt svar, det her
er ikke en skole gård, der er faktisk voksne mennesker herinde, og der er
ikke nogen medlidenhed eller en skoleinspektør der kan redde dig ud af de
verbale øvertæver du er ved at lægge op til med dine posts - og din
argumentation ( eller manglede argumentationer ) de er så tynde at de
faktisk får dig til at fremstå endnu mere latterlig end din første post.

Du vinder da ikke en diskussion fordi du er den første der råber bøsse -
tværtimod.

Nu kan du jo selvfølgelig påstå at du er ligeglad hvad folk skriver / mener
om dig - men tjek lige dine svartider.
det ser ud som om du sidder og synkroniserer din outlook konstant for at
tjekke om der er kommet svar på dit indlæg - så helt ligeglad er du nok
ikke.

og noget helt andet, hvis det var din mening at starte en flammekrig, skulle
du nok have valgt en målgruppe, som lå på dit niveau, for den her, har du
allerede tabt.

Highlander

Fra : Dopedog KDC

Dato : 18-04-02 13:21

Aha, du er også bøsse?

-Ronnie

Fra : Highlander

Dato : 18-04-02 14:24

Ja jeg tænkte nok du ikke fattede et hammerslag af min post .. men jeg
prøver lige igen - så må I andre undskylde mig at jeg lige prøver at nå
hashhundens IQ

Bøsse er kun et skælds ord du kan bruge overfor( og som bruges af ) små
drenge
som er fustreret over at de stadigvæk ligger og river den af til diverse
billeder, mens de tænker på om de er bøsse, fordi de ikke kan finde ud af
det
med damer / piger.

Folk der har fundet deres seksuelle ståsted bliver ikke frusteret over at
blive kaldt noget de enten godt ved de er eller helt sikker ved de ikke er.
( og netop deres kan du ikke fornærme voksne mennesker ved at kalde dem
"bøsse")

Så min pointe altså : så længe du mener at "bøsse" er et slemt skældsord,
kan vi vist rolig fastslå at du hører den del der stadigvæk ikke har fundet
ud af : om det med damer er, noget du ikke kan finde ud af ; eller om du
rent
faktisk ikke er interesseret i dem.

så nu venter jeg spændt på at konstaterer om dit svar kan bekræfte min
formodning- det sidste svar gjorde det ihverfald svært at tro andet.

Fra : Gizmoduck

Dato : 20-04-02 15:38

On Thu, 18 Apr 2002 15:23:47 +0200, "Highlander"
<Highlander_dk@hotmail.com> wrote:

*snip*

hehe nice one highlander, jeg overvejer næsten at pille ham ud af mit
killfilter bare for at se svaret ;)

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Cool Fool

Dato : 22-04-02 15:54

Highlandert fuck du styrer på en alt for fed måde....!!!!!hygge.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 17-04-02 19:36

"Spokie" <bussemand@operamail.com> wrote in message
> Jeg har downloaded serious sam 2 filen hedder
> SERIOUS.SAM.THE.SECOND.ENCOUNTER-DEViANCE.(Y).ShareReactor via edonkey den
> indeholder en crack men den virker ikke

Idiot.

[ploink.wav]

Fra : Arcana

Dato : 17-04-02 20:01

"Spokie" <bussemand@operamail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har downloaded serious sam 2 filen hedder
> SERIOUS.SAM.THE.SECOND.ENCOUNTER-DEViANCE.(Y).ShareReactor via edonkey den
> indeholder en crack men den virker ikke

Det har du eddermaneme godt af. Fis over i news:dk.jegerentaber.

--
arc@na

Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-02 20:31

SNIP

La os prøve igen ...
www.gamecopyworld.com
www.jeg.burde.ikke.downloade.warez.hvis.jeg.ikke.engang.kan.cracke.det.puktu
alt.dk.warez ville være den rigtige gruppe at spørge i selvom, de ikke er så
vilde med ædsel spørgsmål ...

rpg har ihvert fald lavet en nocd som virker, igen www.gamecopyworld.com