spegepølse
Fra : Janner

Dato : 17-04-02 17:14

Hejsa,

Fik idag en hel meter Sønderjysk spegepølse, nogen gode foreslag til hvad
den ka nbruges til udover de klassiske madder .... pyyyh ikke lige mig.

Kan sådan en lømmel fryses ?

Hygge

Janner

Fra : nikolaj borg

Dato : 17-04-02 17:22

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in message
> Fik idag en hel meter Sønderjysk spegepølse, nogen gode foreslag til hvad
> den ka nbruges til udover de klassiske madder .... pyyyh ikke lige mig.

Du kan muligvis lave den til en kødfløjte, men jeg tror, at fedtindholdet er
for højt til at du kan få god lyd i den. Så er den nok bedre til noget
percussion. Bank det mod en stor flade eller slå på den med trommestikker.
Safri Duo brugte vist en Bratwurst på deres første plade.

> Kan sådan en lømmel fryses ?

Ja, det vil give pølsen en noget strammere lyd. Personligt foretrækker jeg
pølser ved stuetemperatur, men Einstürzende Neubauten har fået noget ret fed
ud af både frosne og kogte pølser.

Held og lykke med den. Du må gerne poste resultatet i dk.binaer.musik.

/Nikolaj

Fra : [3320] Jacob

Dato : 17-04-02 17:40

*LOL*

Jacob Ekstrøm

Fra : Martin Helbo

Dato : 17-04-02 17:43

> [...]
fed
> ud af både frosne og kogte pølser.
>
> Held og lykke med den. Du må gerne poste resultatet i dk.binaer.musik.

*LOL*

/Martin Helbo

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-02 18:09

Jajaja drop nu alt det der nørbygårdske humor. Det duer ikke her i gruppen.
Nej, lad os hellere diskutere Spegepølse-pop. Det var faktisk en genre som
gjorde sig meget før i tiden. Husker vi alle ikke Shubiduas "Livets pølse er
speget". Hihi

Hilsen spegepølseexperten
______________

Martin Helbo <helbo@webhiker.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbda60c$0$97310$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-04-02 17:51

grine grine. Hihihihí

_____________________-

nikolaj borg <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Qghv8.33805$iY5.1340606@news010.worldonline.dk...

Fra : Max

Dato : 17-04-02 20:56

Hej Nikolaj

Du kan jo gøre som Osvald Helmut gjorde, tag ud og fang nogle
ål med den :)

Mvh Max

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-04-02 17:37

nikolaj borg wrote:

> Ja, det vil give pølsen en noget strammere lyd. Personligt
> foretrækker jeg pølser ved stuetemperatur, men Einstürzende Neubauten
> har fået noget ret fed ud af både frosne og kogte pølser.

Jeps, "Die Interimswürste" - et lækkert nummer.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : TJ

Dato : 18-04-02 23:34

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, "Die Interimswürste" - et lækkert nummer.
>
> Hvad gjorde de med dem helt konkret?
Og hvilken plade kan pølsenummeret mon findes på?
Mvh TJ

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 19-04-02 17:17

TJ wrote:
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvilken plade kan pølsenummeret mon findes på?
> Mvh TJ

Contact mikes dybt ind i pølsen, og så ellers en sulten hund foran. Find
nummeret på Halber Wurst.

Fra : TJ

Dato : 17-04-02 17:49

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan sådan en lømmel fryses ?
>
> Frys den ned,køb en guitararm og nogle pick upper,plus strenge,
så kan du lave en sønderjydsk guitar.:)
Du kunne jo også lave en pibe ud af den,men det er vist lidt OT.:)

Fra : Astrid

Dato : 17-04-02 20:20

"TJ" <tul@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> så kan du lave en sønderjydsk guitar.:)
> Du kunne jo også lave en pibe ud af den,men det er vist lidt OT.:)

Fordi, det var tråden jo ikke til at starte med, siger vi så

Fra : Janner

Dato : 17-04-02 21:32

Fantastisk hvad man kan få ud af sort snak ....... herinde er der i det
mindste humor LMAO ...... sidder hver dag og knækker mig over alle de
indlæg hvorpå der blot bliver svaret OT.... burde poste den i
dk.edb.internet programmer .... Der ville den sgu bringe folks pis i kog.

Hygge

Janner ........

Ps. kan nogen hjælpe med at stemme den hvis jeg valgte at bygge en kød
mandolin ud af den ?
Pps. får sgu næsten lyst til at købe en hel meter pølse efter det her

Fra : nikolaj borg

Dato : 17-04-02 23:29

> [...]
> indlæg hvorpå der blot bliver svaret OT.... burde poste den i
> dk.edb.internet programmer .... Der ville den sgu bringe folks pis i kog.

Jeg har en bedre ide: Få fat i en pølsefætter, lidt kabler, et kamera og
lidt flydende nitrogen og se, hvor meget du kan OC'e pølsen. Smid resultatet
i dk.edb.hardware.overclocking. Det skal nok skabe glæde.

/Nikolaj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-04-02 04:06

Janner <jan@tjaaa.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbddbc5$0$10884$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Fantastisk hvad man kan få ud af sort snak ....... herinde er der i det
> mindste humor
_______

Ja, her på det sidste er der faktisk gået lidt Finn Nørbygård i mange
indlæg.

Fra : nikolaj borg

Dato : 18-04-02 09:34

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Ja, her på det sidste er der faktisk gået lidt Finn Nørbygård i mange
> indlæg.

Nej, vi er sjove, det er FN ikke. Væsentlig forskel.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 18-04-02 14:34

> Nej, vi er sjove, det er FN ikke. Væsentlig forskel.

Vi (eller nærmere I faktisk) fandt selv på vitserne, det gør FN ikke. Endnu
en væsentlig forskel.

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-02 05:03

Troels <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9mi03$6hr$1@sunsite.dk...

> Vi (eller nærmere I faktisk) fandt selv på vitserne, det gør FN ikke.
Endnu
> en væsentlig forskel.
>
> /Troels
_________

Sådan noget PØLSEsnak.

Åge

Fra : -Carina

Dato : 19-04-02 21:31

"Troels" <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote in message

> Vi (eller nærmere I faktisk) fandt selv på vitserne, det gør FN ikke.
Endnu
> en væsentlig forskel.
>
> /Troels

Man kan ikke regne det næste indlæg ud her, FNs pointer er gættet inden han
selv hoster op med dem

-Carina

PS: Hmm, det er måske i virkeligheden pinligt at indrømme at man kan gætte
dem? ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-04-02 22:11

-Carina <carinaREMOVE@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc07e7f$0$78772$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> PS: Hmm, det er måske i virkeligheden pinligt at indrømme at man kan gætte
> dem? ;)
----------------------

Faktisk MEGET pinligt. Hvor kender du dem fra ? - Nå. den sved vist, hvad ?

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 20-04-02 18:05

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Ja, her på det sidste er der faktisk gået lidt Finn Nørbygård i
> mange indlæg.

Hvad er det nu lige Finn Nørbygård har med humor at gøre?

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu