port 1 lampen blinker på min switch
Fra : danni plougmann

Dato : 17-04-02 15:51

jeg har 2 computere tilsluttet TDC BB med en switch den computer kan jeg
ikke få til at virke den anden fungere fint

hvad betyder det når port 1 lampen på min switch blinker grøn 1 gang i
sekundet.
der er tilsluttet en computer til port 1 med cirka 25 meter cat5 netkabel.
betyder det blinken på switchen fejl på netkort netkabel switch drivere
eller andet.
i port 2 er der også tilsluttet en computer med cirka 1 meter kabel og det
fungere fint med internet
og på port 2 lyser den grøne lampe på switchen konstant.

2 dynamisk ip har jeg også sørget for skulle være klar
switchen er en unex nexswitch sd050s 5-port 10/100Mbps

Mvh danni plougmann
icq 11754760